کشف و توقیف 120 اصله درخت جنگلی قطع شده در شهرستان کلیبر


کشف و توقیف 120 اصله درخت جنگلی قطع شده در شهرستان کلیبر

120 اصله درخت جنگلی قطع شده در شهرستان کلیبر کشف و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کلیبر با بیان این مطلب گفت: نیروهای یگان حفاظت در حین گشت زنی از جنگل‌های منطقه میشه پارا در روستای مکیدی از قطع بیش از 100 اصله اشجار جنگلی روستای مکیدی کلیبر مواجه شده و متخلفان بلافاصله با مشاهده همکاران یگان حفاظت از محل متواری و یک دستگاه نیسان را در حال بارگیری در محل رها کردند.

سخاوت آبهشت ادامه داد: با دادستان و رئیس کلانتری مرکزی شهرستان کلیبر هماهنگی لازم انجام شد و در محل حاضر و دستورات لازم برای تحقیقات بیشتر صادر شد.

وی افزود: یکی از متخلفان خود را معرفی و سپس به معرفی همدست خود اقرار کرده و با توجه به حجم بیشتر درختان قطع شده در منطقه نیاز به بررسی بیشتر انبارها و مخفیگاه متخلفان بود که بعد از هماهنگی دادستان اقدام و محل دپو درختان کشف شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، آبهشت گفت: با هماهنگی مقام قضایی، درختان قطع شده به محل اداره منتقل و پرونده برای تقدیم به دادستانی تکمیل شد.

وی با هشدار به متخلفان قطع درختان جنگلی، تاکید کرد: ماموران یگان حفاظت اداره، به طور شبانه‌روزی در گشت و کنترل منطقه هستند و در برخورد با متخلفین هیچ‌ گونه اغماضی نخواهند داشت.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کلیبر از دوستداران و همیاران طبیعت خواست، هرگونه موارد تخلف در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را بلافاصله به اداره‌ منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گزارش یا با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ (کد امداد جنگل و مرتع) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی