پذیرش 150 مقاله در همایش ملی بازآفرینی شهری  در دانشگاه بجنورد


پذیرش 150 مقاله در همایش ملی بازآفرینی شهری  در دانشگاه بجنورد

دبیر اجرایی همایش بازآفرینی شهری در شهر ایران گفت: 150 مقاله در این همایش پذیرش شده است که 30 مقاله ارائه می‌شود.

علی اصغر پیله‌ور، در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه همایش ملی بازآفرینی شهری در شهر ایران که در دانشگاه بجنورد برگزار شد، بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است که از این تعداد ۱۵۰ مقاله مورد پذیرش واقع شد و در همایش ملی بازآفرینی شهری در شهر ایران ۳۰ مقاله ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه ۳۰داور مقالات رسیده به همایش را داوری کردند، افزود: یکی از رسالت‌های دانشگاه افزایش علم و آگاهی در جامعه و روشنگری ابعاد مختلف مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... است از همین جهت دانشگاه بجنورد از سال ۹۸ به برنامه ریزی همایش ملی بازآفرینی شهری در شهر ایران پرداخت که به علت شیوع کرونا برگزاری این همایش با تأخیر مواجه شد و در حال حاضر نیز این همایش با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
دبیر اجرایی همایش ملی بازآفرینی شهری در شهر ایران در خصوص اهداف برگزاری این همایش، بیان کرد: استفاده از تجربیات رشته های مختلف در بازآفرینی شهری، استفاده از تجربیات جهانی و بیان دیدگاه‌ها و نظرات نو، توجه به بازآفرینی شهری با حفظ ارزش‌های محلات، استفاده از سرمایه های اجتماعی، از اهداف برگزاری این همایش بوده است.
پیله ور با تاکید بر این که ۳۰ داور از دانشگاه‌های مختلف کشور کمیته علمی این همایش را تشکیل داده اند، افزود: ۱۰ داور جدید نیز به این همایش اضافه شدند که ارائه نسخه اجرایی در همایش ملی بازآفرینی شهری یکی از اهداف مهم این همایش بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد