129 زنجانی در بیمارستان با کرونا مبارزه می‌کنند


129 زنجانی در بیمارستان با کرونا مبارزه می‌کنند

در حال حاضر 129 فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان تحت مراقبت و بستری هستند و طی 24 ساعت گذشته نیز 6 مورد مثبت بستری در این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۹ بهمن‌ماه) ۱۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۶ مورد بوده است.

از زمان شیوع کرونا تاکنون بستری تجمعی بیماران مبتلا به کرونا در استان ۱۹ هزار و ۵۸۶ نفر و موارد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این بازه زمانی ۶۹۰۵ مورد بوده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داد و از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نیز مجموع بیماران فوت شده در استان به ۱۱۵۶ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۶ مورد مثبت سرپایی شناسایی شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۸ هزار و ۸۷۸ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص ‌یافته ۵۷۱۰ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۵ هزار و ۷۸۳ مورد بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا