تمام مشخصات سامسونگ گلکسی A52 لو رفت+قیمت و عکس


تمام مشخصات سامسونگ گلکسی A52 لو رفت+قیمت و عکس

گجت نیوز تمام مشخصات سامسونگ گلکسی A52 شامل مشخصات فنی، تصاویر، قیمت و همچنین تفاوت نسخه 5G و 4G گلکسی ای 52 توسط یک وبلاگ آلمانی لو رفت. حدود چند هفته است که مشخصات سامسونگ گلکسی A52 منتشر می‌شود، اما هنوز هیچ کدام از این اطلاعات منتشر شده توسط شرکت سامسونگ تایید نشده‌اند. با این وجود امروز... نوشته تمام مشخصات سامسونگ گلکسی A52 لو رفت+قیمت و...

تمام مشخصات سامسونگ گلکسی A52 شامل مشخصات فنی، تصاویر، قیمت و همچنین تفاوت نسخه ۵G و ۴G گلکسی ای ۵۲ توسط یک وبلاگ آلمانی لو رفت.

حدود چند هفته است که مشخصات سامسونگ گلکسی A52 منتشر می‌شود، اما هنوز هیچ کدام از این اطلاعات منتشر شده توسط شرکت سامسونگ تایید نشده‌اند. با این وجود امروز تصاویر و اطلاعات جدیدی از این گوشی توسط وبلاگ آلمانی یعنی WinFuture منتشر شد و این اطلاعات منتشر شده درباره مشخصات و قیمت این گوشی بوده و همچنین جزئیات دقیقی درباره تفاوت دو نسخه ۴G و ۵G این گوشی نیز منتشر شده است.

با توجه به لیست Geekbench، گوشی گلکسی ای ۵۲ نسخه ۴G از پردازنده Snapdragon 720G و نسخه ۵G این گوشی از پردازنده Snapdragon 750G استفاده خواهد کرد. همچنین تایید شده است که این دو گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI به بازار عرضه خواهند شد، به علاوه گفته می‌شود که این دو گجت دارای دو گزینه برای حافظه هستند، یک گزینه شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۶ گیگابایت رم است و گزینه دیگر که بسیار هم برای کاربران پیشنهاد می‌شود شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۸ گیگابایت رم است، همچنین هر دو مدل از کارت حافظه جانبی (microSD) پشتیبانی می‌کنند.

تفاوت مشخصات سامسونگ گلکسی A52 نسخه ۵G با ۴G

این منبع آلمانی می‌گوید که تفاوت مشخصات سامسونگ گلکسی A52 بین دو مدل ۴G و ۵G تنها پردازنده و سرعت اتصال به اینترنت بوده و این دو تفاوت چندانی با هم ندارند. هر دو گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از با کیفیت +FullHD از نوع Super AMOLED استفاده خواهند کرد. به علاوه این دو گجت هر دو از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کنند، گوشی Galaxy A52 4G و گوشی Galaxy A52 5G هر دو دارای یک بریدگی روی نمایشگر هستند که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در آن قرار گرفته است.

در گذشته اطلاعاتی درباره صفحه نمایش نسخه ۴G گوشی گلکسی ای ۵۲ منتشر شد و با توجه به این اطلاعات، این گوشی از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند، همچنین گفته می‌شود که نسخه ۵G این گوشی از صفحه نمایشی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش Gsmarena این دو گجت در چهار رنگ عرضه خواهند شد و همانطور که در تصاویر منتشر شده از این گوشی مشاهده می‌کنید، دوربین چهارگانه در قسمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته است و این دوربین‌ها شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است. با توجه به شایعه‌ها این دو دستگاه دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهند بود و گوشی گلکسی ای ۵۲ نسخه ۴G از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به جای دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد، اما همانطور که گفتیم تمام این موارد فعلا در حد شایعه هستند.

هر دو گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده خواهند کرد و همچنین از USB-C و آداپتور (شارژر) ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند، این درحالی است که FCC و ۳C تایید کرده‌اند که نسخه ۵G گوشی Galaxy A52 با شارژر ۱۵ واتی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که این دو گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری نیز پشتیبانی می‌کنند و هر دو مدل داری گواهینامه IP67 هستند.

این منبع تایید کرده است که گوشی Galaxy A52 4G با قیمت ۳۴۹ یورو (۴۲۲ دلار) و نسخه ۵G نیز با قیمت ۴۲۹ یورو (۵۱۹ دلار) در اروپا عرضه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403