ارائه خدمات نیروی انتظامی در سامانه آموزش همگانی پلیس


ارائه خدمات نیروی انتظامی در سامانه آموزش همگانی پلیس

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به سامانه آموزش همگانی پلیس اشاره کرد و گفت: این برنامه با زبان هنر و طنز به ارائه آموزش خدمات نیروی انتظامی می‌پردازد.

علی‌اصغر مهری ۲۹ بهمن‌ماه در بازدید از ایسنا با بیان اینکه معاونت اجتماعی، سخنگوی نیروی انتظامی است، اظهار کرد: اگر حادثه‌ای رخ دهد و قصد بر این باشد که خبری منتشر شود، باید از منبع رسمی پلیس باشد تا مردم دچار سردرگمی نشوند، چرا که عده‌ای ممکن است در زمان وقوع اتفاقی اخبار را به میل خود نشر دهند.

وی گفت: امنیت مقوله‌ای است که مردم باید در برقراری آن مشارکت داشته و تاثیر آن را همگان احساس کنند، مشارکت مردم می‌تواند تاثیر زیادی در امنیت بگذارد و زمانی که مردم دچار ناامنی شوند، قدر این نعمت را می‌دانند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری درخصوص فعالیت‌های حوزه معاونت اجتماعی تصریح کرد: ارائه عملکرد همکاران نیروی انتظامی، اتفاقات، حوادث، مشاوره و مددکاری، افکارسنجی، مطالعات اجتماعی و ارائه اخبار از جمله فعالیت‌های معاونت اجتماعی است.

مهری با بیان اینکه مرکز مشاوره آرامش زیرمجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری است، ادامه داد: این مرکز در حوزه‌های روان‌شناختی ( خانواده، تربیتی، ازدواج، تحصیلی و ...)، روان‌سنجی ( انجام انواع تست‌های هوش، شخصیت، تشخیصی و ...) و مشاوره انتظامی ( گزینش و استخدام، وظیفه عمومی، حقوقی و ...) آماده ارائه خدمات است.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ ماه نخست سال‌جاری، ۷۸۵۱ نفر از خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بهره‌مند شده‌اند، یادآور شد: از این تعداد، ۷۵ تا ۸۰ درصد از پرونده‌ها به مصالحه ختم شده است.

مهری بیان کرد: حدود ۵۰ درصد از کلانتری‌های استان، دارای دوایر مشاوره و خدمات اجتماعی هستند و در این مراکز اساتید برجسته و دارای مدارک دانشگاهی بالا خدمات ارائه می‌دهند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شماره تلفن ۰۹۶۵۸۰ صدای پلیس و مشاوره تلفنی است و افراد می‌توانند از این طریق نیز بدون مراجعه حضوری از خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی بهره‌مند شوند.

مهری به سامانه آموزش همگانی پلیس به نشانی publicedu. Police. ir اشاره و تصریح کرد: این برنامه از طریق برنامه کافه بازار قابل دانلود است و با زبان هنر و طنز به ارائه آموزش خدمات نیروی انتظامی می‌پردازد و افرادی که هنرمند هستند می‌توانند با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با آموزش مجازی در دانشگاه‌ها و مدارس، آموزش‌های پلیس نیز به سمت فضای مجازی گرایش یافته است، خاطرنشان کرد: در بستر اسکای روم و شاد، آموزش‌هایی در زمینه‌های مواد مخدر، قاچاق کالا، پلیس فتا و ... ارائه می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق