نقش مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی در توسعه ارتباطات برون دانشگاهی مهم است


نقش مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی در توسعه ارتباطات برون دانشگاهی مهم است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان گفت: نقش مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه در توسعه ارتباطات برون دانشگاهی مهم است.

محمد فیضیان در مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان که امروز ۲۹ بهمن‎ماه برگزار شد، اظهار کرد: در دوره مدیریت دکتر اسماعیلی، اقدامات خوبی در زمینه مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان انجام شد که این‌گونه اقدامات بایستی تداوم داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروزه با توجه به مفهوم دانشگاه جامعه محور، نقش مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه، یک نقش مهم در توسعه ارتباطات برون دانشگاهی با جامعه به‌ویژه با بخش صنعت استان است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان خاطرنشان کرد: همه تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، آن بوده است که نقش دانشگاه به‌عنوان یک دانشگاه نسل سوم و جامعه محور در رفع مشکلات و چالش‌های درون استانی و ارائه راهکارهای علمی کاربردی، یک نقش اثرگذار باشد و خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

فیضیان اضافه کرد: رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های کاربردی متناسب با نیازها و ظرفیت‌های استانی است.

گفتنی است، دکتر میثم دوستی‌زاده، عضو هیئت‌علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان به‌عنوان سرپرست جدید مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی این دانشگاه، منصوب شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها