محمدعلی الحوثی: عربستان و امارات نمی‌توانند بدون چراغ سبز آمریکا اقدام کنند


محمدعلی الحوثی: عربستان و امارات نمی‌توانند بدون چراغ سبز آمریکا اقدام کنند

شفقنا- یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که امکان ندارد عربستان و امارات بدون چراغ سبز و دستورات آمریکا دست به هیچ گونه اقدامی بزنند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «محمدعلی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش حوثی انصارالله شامگاه امروز (چهارشنبه) خاطر نشان ساخت […]

محمدعلی الحوثی: عربستان و امارات نمی‌توانند بدون چراغ سبز آمریکا اقدام کنندمحمدعلی الحوثی: عربستان و امارات نمی‌توانند بدون چراغ سبز آمریکا اقدام کنند

شفقنا- یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که امکان ندارد عربستان و امارات بدون چراغ سبز و دستورات آمریکا دست به هیچ گونه اقدامی بزنند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، «محمدعلی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران جنبش حوثی انصارالله شامگاه امروز (چهارشنبه) خاطر نشان ساخت که عربستان سعودی و امارات نمی توانند بدون چراغ سبز آمریکا و دستورات این کشور، هیچ گونه اقدامی انجام دهند.

الحوثی در این باره اظهار داشت: آمریکا نه بره آرام است نه کبوتر صلح بلکه فرمانده تهاجم به یمن است و فاجعه ملت یمن را می سازد؛ ملت ما کاملا می داند که آمریکا، بریتانیا، فرانسه، عربستان، امارات و کشورهای ائتلاف (متجاوز به یمن) به میهن ما تعرض می کنند و برای نابودی فرزندان ملت، اسلحه می فرستند.

این سیاستمدار یمنی در ادامه نیز تصریح کرد: اتحادیه اروپا یک مصوبه روشن صادر کرد که در آن، همه شرکت کنندگان در ائتلاف تجاوز به یمن را محکوم می کند؛ «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا باید برای لغو تصمیم دولت قبلی گام هایی بردارد و این کار نیز باید از زبان سفیر عربستان باشد از همان جایی که تهاجم در آن اعلام شد.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن در پایان نیز خاطر نشان ساخت: امروز به لطف خدا و رهبری «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، به سطوح بالایی رسیده ایم و قاعده رهبر (عبدالملک الحوثی) نیز می گوید عمل پیش از سخن.

خبر اصلی را در آرتی‌عربی ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک