ترامپ وکیل خود را برکنار کرد


ترامپ وکیل خود را برکنار کرد

شفقنا- سخنگوی دونالد ترامپ از برکناری رودی جولیانی وکیل مدافع وی خبر داده و گفت که وی دیگر هیچ سمتی در پرونده‌های حقوقی ترامپ ندارد. به گزارش مهر به نقل از رویترز، «جیسون میلر» سخنگوی ترامپ از تصمیم وی در کنار گذاشتن وکیل خود، «رودی جولیانی» خبر داد. بر اساس این گزارش، میلر با اعلام این خبر گفت: «شهردار [سابق […]

ترامپ وکیل خود را برکنار کردترامپ وکیل خود را برکنار کرد

شفقنا- سخنگوی دونالد ترامپ از برکناری رودی جولیانی وکیل مدافع وی خبر داده و گفت که وی دیگر هیچ سمتی در پرونده‌های حقوقی ترامپ ندارد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «جیسون میلر» سخنگوی ترامپ از تصمیم وی در کنار گذاشتن وکیل خود، «رودی جولیانی» خبر داد.

بر اساس این گزارش، میلر با اعلام این خبر گفت: «شهردار [سابق نیویورک]، جولیانی در حال حاضر در هیچکدام از مسائل حقوقی رئیس جمهور ترامپ نمایندگی ندارد».

این در حالیست که میلر در صفحه شخصی توئیتر خود از جولیانی به عنوان دوست نزدیک ترامپ یاد کرده ولی با این حال مجدداً تاکید کرد که وی هیچ سمتی در پرونده‌های حقوقی رئیس جمهور پیشین آمریکا ندارد.

گفته می‌شود احتمالاً این اظهار نظر ترامپ در خصوص میلر، با طرح شکایت «بنی تامپسون» علیه وی که روز گذشته کلید خورد مرتبط است.

اندکی پس از طرح این شکایت، سخنگوی کاخ سفید نیز از این اعلام تامپسون حمایت کرده و گفت رئیس جمهور بایدن از رسیدگی به پرونده اغتشاشات واشنگتن در جریان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده و تمامی حقایق پشت پرده وقایع شورش‌های شکل گرفته باید روشن شود.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو