معاون استاندار بوشهر: معوقه‌ حقوق هیچ کارگری به سال آینده منتقل نشود


معاون استاندار بوشهر: معوقه‌ حقوق هیچ کارگری به سال آینده منتقل نشود

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر گفت: معوقه حقوق هیچ کارگری در این استان نباید به سال آینده منتقل شود.

به گزارش ایرنا، محمدتقی ایرانی روز پنجشنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر افزود: تولیدکنندگان و کارگران هستند که در دوران تحریم با سخت کوشی باعث شده‌اند تا چرخ‌های تولید همچنان بچرخد و امروز زحمت‌های ارزشمند این قشر از جامعه، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و لزوم پرداخت معوقه‌های حقوق و مزایای کارگران افزود: انتظار می‌رود کارفرمایان، پیمانکاران و شهرداری‌ها، معوقه‌های حقوق کارگری را در روزهای باقی مانده سال به روز کنند.

رئیس کمیسیون کارگری استان بوشهر ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد شرکت‌ها در منطقه اقتصادی انرژی پارس، پرداخت‌های آنها در وضعیت مطلوب قرار دارد و امید می‌رود طی هفته‌های باقی مانده تا پایان سال، همه معوقه‌های کارگری باقی مانده نیز پرداخت و چیزی برای سال آینده باقی نماند.

ایرانی بیان کرد: مطالبه‌های کارگری به حقوق و مزایا محدود نمی‌شود و مدیران و کارفرمایان باید برای بهبود وضعیت ارتقا شغلی و امکانات رفاهی و معیشتی کارگران تلاش کنند.

وی گفت: یکی از مطالبه‌های کارگران، افزایش حقوق و مزایای متناسب با وضعیت تورم از سوی بانک مرکزی است که باید از سوی مسئولان مورد توجه جدی قرار گیرد و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...