آتش‌سوزی امامزاده باقر (ع) بیستون خسارت جانی نداشت


آتش‌سوزی امامزاده باقر (ع) بیستون خسارت جانی نداشت

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: آتش‌سوزی رخ داده در بخشی از ساختمان امامزاده باقر(ع) شهر بیستون خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت و با حداقل خسارت به کتابخانه مهار شد.

سرهنگ «علی عزیزیان» روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد آتش‌سوزی در محوطه امامزاده باقر(ع) شهر بیستون، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران، نگهبان امامزاده باقر(ع) به آنها مراجعه و عنوان کرد ساعتی پیش چند زائر خانم در قسمت بیرونی امامزاده و پشت یکی از پنجره‌های چوبی اقدام به روشن کردن شمع کرده‌اند.

فرمانده انتظامی هرسین تصریح کرد: طبق اظهارات فرد نگهبان، احتمالا پس از روشن کردن شمع‌ها و سقوط آنها به روی پنجره چوبی، آتش به کتابخانه کوچک امامزاده سرایت کرده است که البته با حضور به موقع عوامل آتش‌نشانی، حریق مهار شد.

سرهنگ عزیزیان تصریح کرد: به جز خسارت جزئی که به کتابخانه وارد آمده خوشبختانه این آتش‌سوزی حادثه جانی و مالی قابل ذکر دیگری به دنبال نداشته است.

وی در پایان از شهروندان و زائران خواست پس از حضور در چنین اماکن مقدسی، رعایت مسائل ایمنی را کرده و در نزدیکی مواد قابل اشتعال و سوختنی از روشن کردن آتش خودداری کنند.

امامزاده باقر(ع) شهر بیستون از نوادگان حضرت امام موسی کاظم (ع) امام هفتم شیعیان است که مرقد شریف ایشان در ۳۰ کیلومتری شرق کرمانشاه مرکز استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022