دختران کاتاکار آذربایجان‌غربی در لیگ مجازی کشور سوم شدند


دختران کاتاکار آذربایجان‌غربی در لیگ مجازی کشور سوم شدند

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی گفت: دختران کاتاکار استان در پایان لیگ مجازی در رده سنی نوجوانان عنوان سوم کشور را کسب کردند.

اسفندیار محمودی روز پنج‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آخرین هفته اولین دوره لیگ مجازی کاتای کشور، تیم حق‌نظری میاندوآب به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور داشت که در پایان رقابت‌های انفرادی رده سنی نوجوانان، اسرا رحمانی با امتیاز ۲۳.۰۶ رتبه چهارم بخش انفرادی اول، زهرا ملک‌زاده با امتیاز ۲۲.۹۴ رتبه چهارم بخش انفرادی دوم و آیلین بهاری با امتیاز ۲۳ رتبه پنجم انفرادی سوم را از آن خود کردند.

وی اضافه کرد: در این رده سنی و در کمربندهای سبز، آبی و بنفش، تیم حق نظری میاندوآب با ۴۰ امتیاز تیمی و ۴ صدرنشینی، ۴۱۰.۵۴ امتیاز انفرادی در رتبه سوم و بعد از تیم‌های "افسانه ۲" و "ارباب" قرار گرفت.

دبیر هیات کاراته آذربایجان‌غربی ادامه داد: تیم باشگاه حق نظری همچنین در رده سنی جوانان کمربندهای قهوه ای و مشکی با کسب ۳۰ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و ۴۰۲.۵۸ امتیاز انفرادی در رده پنجم ایستاد.

محمودی اظهار کرد: در رقابت‌های انفرادی این رده سنی نیز مهشید اویسی با ۲۲.۷۴ امتیاز رتبه هشتم انفرادی اول، طلا معروفی با ۲۳/۲۸ امتیاز در رده چهارم انفرادی دوم و عذرا علیزاده در انفرادی سوم با امتیاز ۲۲/۹۴ رتبه سوم را کسب کردند.

مسابقات لیگ مجازی بانوان با رقابت ۱۲۰ تیم شامل ۴۴۴ ورزشکار به صورت مجازی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن