جزئیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در حال بررسی است


جزئیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در حال بررسی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: کلیات این طرح در کمیسیون تصویب شد، ولی در مورد جزئیات آن باید جلسات کارشناسی بیشتری با حضور کارشناسان مربوطه و اعضای کمیسیون برگزار کنیم تا مشکلات احتمالی آن حل شود.

جزئیات طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی در حال بررسی است
گروه بازرگانی بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ غلامرضا مرحبا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، پیرامون طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی که در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، به بازارنیوز گفت: در این زمینه ضرورتی وجود دارد مبنی بر اینکه قانون اتاق بازرگانی باید مورد بازبینی قرار بگیرد. در این زمینه هیچ اختلاف نظری وجود ندارد؛ چون این قانون قدیمی است و پاسخگوی نیاز‌های روز جامعه نیست.

وی افزود: در مورد متن پیشنهادی، اما و اگر‌های زیادی مطرح است و موارد اختلافی در این طرح وجود دارد که درحال بررسی آن‌ها هستیم. دغدغه‌ای که من درباره این طرح دارم این است که تصویب و اجرایی شدن این طرح با همین مفاد، اتاق بازرگانی را از حالت تخصصی و خصوصی خارج کرده و به یک دستگاه اجرایی تبدیل می‌شود که باید تحت نظارت دولت فعالیت بکند. با این حال همکاران ما در کمیسیون استدلال می‌کنند که ممکن اینطور نشود

مرحبا ادامه داد: کلیات این طرح در کمیسیون تصویب شد، ولی در مورد جزئیات آن باید جلسات کارشناسی بیشتری با حضور کارشناسان مربوطه و اعضای کمیسیون برگزار کنیم تا مشکلات احتمالی آن حل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: در جلساتی که در کمیسیون برگزار می‌شود، اعضای اتاق هم حضور دارند و پیگیر طرح مذکور هستند. نظر کمیسیون بر این است که حضور اعضای اتاق می‌تواند در مسیر چکش‌کاری این طرح موثر واقع شود.

پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها