یک هزارو200 معتاد متجاهر در البرز جمع آوری شدند


یک هزارو200 معتاد متجاهر در البرز جمع آوری شدند

کرج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز اعلام کرد که در اجرای طرحی اجتماعی ، یک هزارو200 معتاد متجاهر از مهرماه سال جاری تاکنون در استان جمع آوری شده اند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری البرز، حسن مددی دادستان مرکز استان البرز گفت: با پیگیری های دادستانی و همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، مرحله اول طرح جمع آوری معتادان متجاهر از مهرماه سال جاری آغاز شد و اکنون وارد مرحله دوم شده است.
وی ادامه داد: در مرحله اول اجرای این طرح بیش از ۵۰۰ نفر از معتادان جمع آوری و به کمپ های منتخب برای بازپروری انتقال یافتند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج افزود: در اجرای مرحله دوم که از چند روز پیش آغاز شده تاکنون ۷۰۰ نفر شناسایی، جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه کلیه مراحل اجرای طرح با نظارت نماینده دادستانی و با حضور نمایندگان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ادارات کل علوم پزشکی و بهزیستی استان و پلیس مواد مخدر استان در حال انجام است متذکر شد: این نظارت‌ها، کلیه مراحل از غربالگری تا بازپروری معتادان را شامل می‌شود.
مددی تصریح کرد: با اجرای این طرح و مبارزه با باندهای توزیع مواد مخدر علاوه بر کاهش عرضه مواد مخدر در استان توسط باندهای توزیع و تقاضا ، میزان سرقت‌های خرد نیز روند نزولی خواهد داشت.
وی از تحقق یکی از مطالبات مردمی در استان البرز در زمینه راه اندازی کمپ ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در هفته آتی خبر داد و گفت: با آغاز به فعالیت این کمپ، ساماندهی معتادان متجاهر بی بضاعت روند مستمر و منظم داشته و موجب ارتقاء امنیت و آسایش عمومی شهروندان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس