بارندگی در شهر زلزله زده سی سخت تا امشب ادامه خواهد داشت


بارندگی در شهر زلزله زده سی سخت تا امشب ادامه خواهد داشت

یاسوج- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارندگی های سامانه اخیر در استان و به تبع آن در شهر زلزله زده سی سخت تا حدود ساعت 9 امشب ادامه خواهد داشت.

ولی بهره مند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شب گذشته تا ساعت ۹ و نیم صبح امروز ۲۲ میلی متر باران در سی سخت ثبت شده است.

وی افزود: در این شهر بارش ها به صورت باران اما در اطراف و ارتفاعات آن بارش برف وجود دارد.

بهره مند تصریح کرد: با توجه به این بارش ها آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، اختلال در تردد جاده ای، کاهش دید افقی مورد انتظار است.

شرایط جوی کار امداد رسانی به زلزله زدگان سی سخت را کمی دشوار کرده است اما همچنان تلاش های بی وقفه نیروهای امدادی و خدمات رسان برای کمک به زلزله زدگان ادامه دارد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

گزارش ها حاکی است پس از وقوع زلزله ساکنان شهر سی سخت در هوای سرد و زیر صفر درجه ، خانه های خود را ترک و به مکان های روباز رفتند.
شدت این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.
سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟