فرماندار: مردم از تردد غیرضروری به گردنه اسدآباد خودداری کنند


فرماندار: مردم از تردد غیرضروری به گردنه اسدآباد خودداری کنند

همدان- ایرنا- فرماندار اسدآباد با بیان اینکه گردنه برفگیر و حادثه خیز اسدآباد با کمک نیروهای راهداری و پلیس باز است از رانندگان و مسافران خواست از سفرهای غیرضروری به این منطقه خودداری کنند.

سعید کتابی شامگاه چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان با اشاره به ریزش سنگین برف در گردنه اسدآباد اظهار داشت: به دلیل این ریزش برف برای مدتی کوتاه به ناچار محدودیت تردد برقرار کردیم و به محض مساعد شدن شرایط این محدودیت برداشته شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تردد در گردنه اسدآباد برقرار بوده و مشکلی وجود ندارد اما رانندگان نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه از شب گذشته نیروهای راهداری در گردنه به صورت ۲۴ ساعته مستقر شده اند افزود: در محورهای چهاردولی و کلیایی نیز نیروهای راهداری در آماده باش کامل هستند و تردد در این مسیرها نیز برقرار است.

کتابی همچنین از فراخوان تیم واکنش سریع استان به صورت آنکال خبر داد و تصریح کرد: در صورت نیاز احتمالی به نیروهای خارج از شهرستان تیم واکنش سریع استان در صالح آباد مستقر شده تا در صورت هر گونه احتمال مسیر را پوشش بدهند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شدت وزش باد چندین مورد اتصالات و قطعی برق از جمله در منطقه چهاردولی، مزرعه بید و جنت آباد اتفاق افتاد که به سرعت در مدت زمان کوتاهی این مشکل برطرف شد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به هشدارهای هواشناسی گفت: تا روز شنبه با افت دما و یخبندان مواجه هستیم و تمهیدات لازم باید توسط مدیریت بحران شهرستان در نظر گرفته شود ضمن اینکه دهیاران نیز آمادگی لازم را در سطح روستاها با نظارت بخشداریها داشته باشند.

کتابی با قدردانی از عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه یادآوری کرد: با اشاره به تداوم بارش ها و حادثه خیز بودن گردنه اسدآباد رانندگان و مسافران تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه