سکوی افتخار بی‌افتخار


بارها مشاهده شده که مکان مراسم استقبال از ورزشکاران لرستانی چندین بار تغییر پیدا می‌کند و به ندرت مراسم استقبال خوبی در یک مکان مشخص برای آنان در ورود به استان برگزار می‌شود که یکی از دلایل آن نبود سکوی افتخار یا استقبال است.

ایسنا مطالبی در خصوص نبود «سکوی افتخار» در لرستان منتشر کرده و آذر ۹۷ از طرف شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌آباد وعده‌ها داده شد که چنین مکانی در شهر مرکز لرستان ایجاد می‌شود.

وعده‌دهندگان روی پارک دانشجو اتفاق‌نظر داشتند و معتقد بودند این پارک چون ورودی شهر بوده و دسترسی به آن برای عموم راحت‌تر است، بهترین مکان خواهد بود.

آنان تأکید می‌کردند که سکوی افتخار با توجه به افتخارآفرینان لرستانی برای ما یک نیاز است و با تمام توان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا به نتیجه برسد.

بعد از این وعده‌ها اما اتفاق خاصی در راستای ایجاد سکوی افتخار یا استقبال، مشاهده نشد و همچنان برای مراسم استقبال ورزشکاران مشکلات زیادی وجود دارد و بعضاً ورزشکارهای مدال‌آور در بدو ورود به استان سردرگم هستند.

نمونه آخر این مشکل، روز گذشته در بدو ورود افتخارآفرینان معلول و کم‌بینا پس از تورنمنت جایزه بزرگ فزاع امارات که لرستانی‌ها پنج مدال رنگارنگ کسب کردند، دیده شد.

مطابق انتظار بازهم همان داستان همیشگی تکرار شد و خبری از سکوی افتخار یا استقبال نبود و افتخارآفرینان بدون مکان خاصی وارد شهر خودشان شدند.

مسئولان ورزش استان برای مراسم استقبال اقدام کردند اما خبری از تحقق وعده سکوی استقبال نبود و وضعیت همچنان همانی است که نباید باشد.

وجود یک سکو برای استقبال، شاید کمترین انتظار افتخارآفرینان این دیار باشد که هزینه آنچنانی هم ندارد اما مسئولان امر همچنان به این خواسته بی‌توجه هستند...

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا