خوشحالی مهدی طارمی پس از گلزنی به یوونتوس


خوشحالی مهدی طارمی پس از گلزنی به یوونتوس

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو پس از گلزنی مقابل یوونتوس ابراز خوشحالی کرد و گفت: من از گلی که در این دیدار به ثمر رساندم بسیار خوشحالم، گل در دقایق ابتدایی خوب بود. این برای من و تیم اهمیت زیادی داشت و اعتماد به نفس ما را بالا برد. نوشته خوشحالی مهدی طارمی پس از گلزنی به یوونتوس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball...

خوشحالی مهدی طارمی پس از گلزنی به یوونتوس

طارمی: شایسته کسب برد مقابل یوونتوس بودیم ؛ خیلی خوشحالم که به یووه گل زدم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۲
خوشحالی مهدی طارمی پس از گلزنی به یوونتوس

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو پس از گلزنی مقابل یوونتوس ابراز خوشحالی کرد و گفت: من از گلی که در این دیدار به ثمر رساندم بسیار خوشحالم، گل در دقایق ابتدایی خوب بود. این برای من و تیم اهمیت زیادی داشت و اعتماد به نفس ما را بالا برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم پورتو شب گذشته در حالی در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه ۲ بر یک یوونتوس، قهرمان ایتالیا را از پیش‌رو برداشت که مهدی طارمی گل اول این بازی را در ثانیه ۶۱ بازی با فرصت‌طلبی از اشتباه رودریگو بنتانکور در ارسال یک پاس رو به عقب وارد دروازه وویچخ شچسنی کرد.

مهدی طارمی پس از پایان بازی در مصاحبه خود گفت:

«ما کار بزرگی انجام دادیم و واقعا شایسته کسب برد برابر تیم فوتبال یوونتوس بودیم. بازی خیلی خوبی ارائه دادیم و توانستیم یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا را در خانه شکست دهیم. من از گلی که در این دیدار به ثمر رساندم بسیار خوشحالم، گل در دقایق ابتدایی خوب بود. این برای من و تیم اهمیت زیادی داشت و اعتمادبه‌نفس ما را بالا برد. یوونتوس تیم بزرگی است اما ما کار بسیار خوبی انجام دادیم. ما همیشه با هم متحد بودیم و مستحق پیروزی بودیم. برای بازی برگشت ما سعی خواهیم کرد بیشترین تلاش را انجام دهیم، خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. این برد به ما در ادامه فصل برای لیگ و لیگ قهرمانان اروپا روحیه می دهد و انگیزه ما را بیشتر خواهد کرد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا