لزوم تسریع در ساخت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خیرآباد اراک


لزوم تسریع در ساخت تصفیه‌خانه شهرک صنعتی خیرآباد اراک

استاندار مرکزی گفت: از مشکلات شهرک صنعتی خیرآباد تصفیه خانه است که امید است شرکت شهرک‌های صنعتی اعتبار ویژه‌ای برای این مهم در سال آتی اختصاص دهد و استانداری هم در حد توان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد تا هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه ۳۰ بهمن در شورای گفت‌گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، اظهار کرد: با توجه به مشکلات موجود در شهرک صنعتی ایبک آباد، در سه سال اخیر بیشترین وقت رسیدگی به مسائل شهرک ها مربوط به این شهرک بوده که البته یکسری از مشکلات تاکنون با پیگیری رفع شده است،‌ اما سایر مشکلات از جمله تامین آب و تصفیه خانه آن همچنان وجود دارد که باید تلاش شود در اسرع وقت حل شود.

وی افزود: آب و فاضلاب باید بر میزان آبی که وارد این شهرک می‌شود حق‌النظاره دریافت کند همچنین در نشست‌های گذشته مقرر شده بود بخشی از لوله‌کشی جهت تامین آب پایدار توسط شهرک صنعتی و بخشی از طریق منابع استانی تامین شود که انتظار است روند کار اعلام شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: از دیگر مشکلات این شهرک تصفیه خانه است که با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم شرکت شهرک‌های صنعتی اعتبار ویژه‌ای برای این مهم در سال آتی اختصاص دهد و استانداری هم در حد توان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد تا هرچه سریعتر این مشکل مرتفع شود.

آقازاده بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی جهت بررسی دقیق مشکلات این شهرک تا ۱۵ روز آتی در این شهرک تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به فشارهای اقتصادی حاکم بر جامعه، در سال جاری در شاخص های استان رتبه های خوب کشوری در حوزه اقتصادی حاصل شده و در طول سه سال گذشته رتبه بخش تولید و صنعت و کشاورزی و بازرگانی استان هرساله بهبود پیدا کرده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هر دستگاهی که بخواهد از هر دستگاه دیگر تحقیق و تفحص کند مانعی وجوذ ندارد اما باید به دور از سیاسی کاری باشد. با مقایسه روند توسعه صنعت و فعالیت های اقتصادی در کشور در ۴ سال اخیر نسبت به سال های قبل، شاهد تغییرات و روی دادن اتفاقات خوب در این حوزه هستیم که پیشنهاد می‌شود این بررسی و مقایسه در اتاق بازرگانی نیز در حوزه فعالیت های اتاق در پایان سال صورت گیرد تا دریابیم استان با تمام سختی ها و فراز و نشیب ها که به ویژه در سه سال اخیر وجود داشته به چه رتبه‌ای رسیده است‌.

آقازاده اضافه کرد: همه ما در یک‌ کشتی هستیم و رخ دادن هرگونه اتفاق مثبت با همدلی، می‌تواند در راستای سرعت و رشد کشور و ایجاد اعتماد عمومی موثر باشد. نوک‌پیکان توجه کشور باید وحدت و انسجام باشد که در استان مرکزی نیز در بدترین شرایط محدودیت ها فضای تولید و صنعت و فعالیت های کشاورزی در جهت مثبت بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها