نواقص ایمنی آزاد راه آبیک - چرمشهر شناسایی شد


نواقص ایمنی آزاد راه آبیک - چرمشهر شناسایی شد

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ساخت آزاد راه آبیک - چرمشهر کار بسیار خوب و بزرگی در عرصه ترافیکی کشور است ، گفت : نواقص ایمنی این مسیر در بازدید امروز شناسایی و برای رفع به متولیان امر اعلام شد.

سردار سیدکمال هادیانفر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی از آزاد راه آبیک - چرمشهر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به طور معمول ساخت هر جاده جدید نیازمند لحاظ کردن مسائل ایمنی است زیرا بی توجهی به برخی نکات ایمنی می تواند سبب بروز حوادث برای رانندگان و سرنشینان خودروها شود.

وی ادامه داد: در بررسی های میدانی از آزاد راه آبیک - چرمشهر حدود ۱۶ نکته ایمنی به مسوولان وزارت راه اعلام شد تا قبل از اینکه پروژه افتتاح شود نسبت به رفع آنها اقدام سریع به عمل آید.

هادیانفر گفت : طبق بازدید میدانی امروز ، فاز نخست این آزاد راه «مه گیر» بوده و باید اقدامات ایمنی برای پیشگیری از حوادث در این محدوده به عمل آید.

وی ادامه داد: در اطراف فاز ۲ این آزاد راه ، رفت و آمد احشام و شترها به چشم می خورد که می تواند با مخاطراتی همراه شود و در این زمینه مجریان نیز باید اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادف ها به عمل آورند.

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در مجموع پروژه نقش ۳۰ تا ۴۰ درصدی در روان سازی ترافیکی استان البرز و منطقه دارد و خودروهای سنگین که مقصد آنها به سمت جنوب و شرق کشور است می توانند از این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت : در واقع آزاد راه آبیک - چرمشهر پل ارتباطی بین شرق و غرب کشور در محدوده استان های تهران - البرز و قزوین است .

آزاد راه آبیک - چرمشهر به طول ۱۶۰ کیلومتر با صرف حدود هفت هزار میلیارد تومان به مرحله تکمیل رسیده و قرار است هفتم اسفند ماه جاری افتتاح شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!