88 کرونایی در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند


88 کرونایی در کاشان و آران و بیدگل بستری هستند

کاشان- ایرنا-  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اکنون 88 بیمار کووید 19 در مرکزهای درمانی کاشان و آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند که 18 نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز پنجشنبه به نقل از مریم امیدی با اشاره به ثبت ۳۵ مورد جدید ویروس کرونا در کاشان و آران و بیدگل افزود : شمار آزمایش مثبت کرونا در این منطقه به ۱۴ هزار و ۴۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر با سن ۱۰ ماه تا ۸۴ سال با علایم ویروس کرونا در مرکزهای درمانی منطقه کاشان پذیرش شدند، افزود: هفت از این بیماران در مرکزهای درمانی کاشان و ۲ بیمار نیز در آران و بیدگل تحت درمان قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۹۳ ساله با علایم بیماری کووید ۱۹ در کاشان جان باخت.

به گفته وی، از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون ۱۳۳ هزار و ۴۲۶ نفر به مرکزهای بستری، تشخیص سرپایی و درمانی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان مراجعه کردند.

امیدی یادآور شد: در این مدت هشت هزار و ۵۳۱ بیمار حاد تنفسی از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل ترخیص شدند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل زرد است.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...