فرماندار خداآفرین بر مناسب سازی معابر شهری و روستایی تاکید کرد


فرماندار خداآفرین بر مناسب سازی معابر شهری و روستایی تاکید کرد

تبریز- ایرنا- فرماندار خداآفرین بر لزوم مناسب سازی اماکن اداری و معابر شهری و روستایی شهرستان برای استفاده معلولان و جانبازان تاکید کرد.

علی امیری راد روز پنجشنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی و مناسب سازی فضای شهرستان با بیان اینکه مطابق دستورالعمل ابلاغی، ادارات و شهرداری ها باید نسبت به مناسب سازی محیط اداری و فضاهای شهری برای معلولان و جانبازان اقدام کنند، عمل به این دستور را یک وظیفه قانونی، اخلاقی و انسانی دانست و افزود : ادارات می توانند با خلاقیت و با هزینه کم مشکلات مربوط به مناسب سازی را مرتفع کنند .

وی گفت: در این راستا کارگروه فنی مناسب سازی فضای شهرستان تشکیل شده است و نسبت به شناسایی محل مناسب سازی ادارات اقدام می کند.

فرماندار خداآفرین گفت: همه دستگاههای اجرایی مکلف به مناسب سازی فضای شهر و روستا و اماکن اداری و معابر عمومی برای معلولین و جانبازان هستند .

فرماندار خداآفرین بر استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و جلب مشارکت های مردمی و شناسایی و استفاده از توان خیرین در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

امیری راد با بیان اینکه دولت با این وضعیت کرونایی و تحریم های ناجوانمردانه به تنهایی توانایی حل تمامی مسائل اجتماعی را ندارد تشکیل مجمع خیران و تشکل‌های مردم نهاد و دعوت از آنان برای جلب مشارکتهای مردمی را در محرومیت زدایی منطقه موثر دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!