نماینده ولی فقیه در گلستان: دستاوردهای 4 دهه اخیر با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست


نماینده ولی فقیه در گلستان: دستاوردهای 4 دهه اخیر با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: قبل از انقلاب، شاه این کشور حتی اختیار خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود را نداشت اما امروز ما در برابر دشمنان ایستاده و به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کردیم و ماهواره به فضا می‌فرستیم.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: رشد کشور در چهار دهه گذشته نسبت به قبل از انقلاب که شاه حتی اختیار خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود را نداشت قابل مقایسه نیست و امروز کشور به نقاط علمی بزرگی دست پیدا کرده و در حال ارسال ماهواره به فضا است.

وی با بیان اینکه هیچ کسی نمی‌تواند منکر پیشرفت و تأثیرگذاری ایران در منطقه باشد، ادامه داد: دشمن از راه جنگ اقتصادی در برابر انقلاب قرار گرفته و مقام معظم رهبری مثل کوه در برابر این طوفان‌های توطئه دشمنان ایستاده است.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: در قبل از انقلاب چه کسانی می‌توانستند در برابر آمریکا قد علم کند ولی می‌بینیم که مقام معظم رهبری در مسئله برجام بیان می‌کند که این آمریکایی‌ها بودند که از برجام خارج شدند و حق شرط گذاشتن برای ما ندارند و بدون هیچ پیش شرطی باید به برجام برگردند.

وی گفت: امروز ارتقای کیفیت محصولات توسط تولیدکنندگان یک خدمت به کشور است و تولید ما باید تولید با کیفیتی باشد که وارد هر بازاری در سطح جهان شد مردم آن کشور کالای ایرانی را بر دیگر کالاها مقدم بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان متذکر شد: اگر جنس بی‌کیفیت را به کشورهای خارجی صادر کنیم دیگر بازار جهانی در اختیار کالاهای ایرانی نخواهد بود.

وی ابراز داشت: متأسفانه در حوزه صادرات گاهی شاهد آن هستیم که فروشنده ما به دنبال سود آنی است و نمی‌داند که کالای بی کیفیت می‌تواند چه ضربه اقتصادی بزرگی به کشور وارد کند.

امام جمعه گرگان گفت: انقلاب اسلامی در سکوی پیشرفت قرار دارد و باید این پیشرفت در عرصه های مختلف تداوم یابد و در این راستا باید همه دست به دست یکدیگر بدهیم.

وی با تأکید براینکه تولید جنس خوب خدمت به کشور است و باید هر کسی به نوبه خود در این مسیر گام بردارد، بیان داشت: انتظار داریم که تولیدگنندگان با قیمت مناسب کالای خود را عرضه کنند و این بهترین عمل صالح برای تولید کنندگان ایرانی به شمار می‌رو‌د.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان