پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران است


پاسخگویی مطلوب به ارباب رجوع تکلیف اولویت‌دار مدیران است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: پاسخگویی مطلوب مدیران و اختصاص وقت برای ارباب رجوع تکلیفی اولویت‌دار است و باید تمامی توان و نیرو برای تحقق این مهم به کار گرفته شود.

«بهروز اکرمی» روز پنجشنبه در حاشیه نشست ارتباط مردمی خود از طریق سامانه سامد در گفت و گو با ایرنا، افزود:حتی اگر برخی از خواسته‌های مردمی غیرقانونی و غیرمعقول باشد نیز باز وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی است که شنونده آن‌ها باشد و راهنمایی‌های لازم و توضیحات موثر در این راستا ارایه دهند.

وی بیان کرد: در تماس تلفنی مردم با سامانه سامد، گله‌مندی‌هایی از برخی رفتار مدیران شنیده می‌شود که این موضوع با جدیت در دست پیگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: شرایط اقتصادی و کرونا، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و تکلیف حلقه مدیریتی در سطوح مختلف آن است که به طور مضاعف بسترسازی برای پیشبرد امور داشته باشند و با رفتار و راهبردهایشان گره‌گشایی از مشکل کنند و به مردم روحیه بدهند.

در نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از طریق سامانه سامد مشکلات ۲۵ نفر از شهروندان استان مرکزی بیان و دستورات لازم برای پیگیری آنان صادر شد.

مهمترین مشکلات مطرح شده در تلفن های مردم با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، اخذ تسهیلات بانکی، معیشت، اقتصاد و بحث نیروهای قراردادی و شرکتی دانشگاه علوم پزشکی اراک و خمین بود.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06