جوکوویچ نخستین فینالیست تنیس اپن استرالیا


جوکوویچ نخستین فینالیست تنیس اپن استرالیا

مرد شماره یک جهان با پیروزی برابر اسلان کاراتسف به فینال تنیس اپن استرالیا صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در نخستین دیدار نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا در بخش مردان نواک جوکوویچ برابر اسلان کاراتسف قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان و تنیسور روس در ست اول تا پایان گیم هفتم بازی برابری به نمایش گذاشتند و سپس نوله توانست بریک کند و ۵ بر ۳ پیش بیفتد. او در گیم بعدی هم پیروز شد و نتیجه ۶ بر ۳ را به نفع خود به ثبت رساند.

جوکویچ در ست دوم بازی را خوب شروع کرد و در گیم سوم بریک کرد تا از حریفش ۲ بر یک پیش بیفتد. او گیم‌های بعدی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت و زمانی که ۵ بر یک از حریفش پیش بود سه گیم پیاپی را از دست داد و نتیجه ۵ بر ۴ شد. تنیسور صربستانی ممکن بود در گیم بعد هم بریک شود اما در نهایت توانست حریف روس خود را شکست دهد و با نتیجه ۶ بر ۴ برنده شود.

مرد شماره یک جهان در ست سوم هم برتری‌اش را حفظ کرد و در همان ابتدا بریک کرد. در ادامه کاراتسف نتیجه را ۲ بر ۲ کرد اما در گیم بعدی بریک شد تا شانس غلبه بر جوکوویچ را از دست بدهد. نوله در سه گیم بعدی پیروز شد و با نتیجه ۶ بر ۲ ست پایانی را به نفع خود تمام کرد.

جوکوویچ با این پیروزی آسان برابر مرد شماره ۱۱۴ به فینال نخستین گرند اسلم سال صعود کرد و می‌تواند یک‌شنبه از عنوان خود دفاع کند. حریف تنیسور صربستانی جمعه پس از دیدار دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر