نمایش استیکر‌های جدید در بروزرسانی iOS 14.5


نمایش استیکر‌های جدید در بروزرسانی iOS 14.5

iOS 14.5 با بروزرسانی های جدید، کماکان علاقمندان به خود را شگفت زده می کند.


iOS ۱۴.۵ با بروزرسانی های جدید، کماکان علاقمندان به خود را شگفت زده می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به عنوان بخشی از بروزرسانی iOS ۱۴.۵، اپل شکلک‌های جدیدی را از نسخه Emoji ۱۳.۱ Unicode Consortium اضافه می‌کند.

استیکر‌هایی از جمله گزینه‌های رنگ پوست برای برخی از شکلک‌های معروف و چندین صورتک و استیکر جدید. این شرکت همچنین برخی از شکلک‌ها را که از قبل در دسترس هستند تغییر می‌دهد.

به روزرسانی اپل همچنین شامل چهره‌های جدید در شکلک‌های موجود است و به طرزی عجیب روی آن کار شده است.

همه این شکلک‌ها در ماه سپتامبر توسط کنسرسیوم Unicode تأیید شده اند، به این معنی که فروشندگان می‌توانند ادغام آن‌ها را در محصولات و خدمات خود انجام دهند.

اما نحوه انتخاب شکلک‌های استیکر در دستگاه‌ها و سرویس‌ها به عهده خود شرکت‌های ارائه دهنده است، به همین دلیل به نظر شاید چهره خندان در iPhone شما، با Twitter فرق کند.

نمایش استیکر‌های جدید در بروزرسانی iOS 14.5

شرکت‌ها همچنین در مورد زمان نمایش شکلک جدید تصمیم می‌گیرند، به عنوان مثال کاربران Pixel از دسامبر قادر به استفاده از شکلک‌های جدید هستند.

اپل همچنین برخی از ایموجی‌های موجود را اصلاح کرده است، ایموجی صخره نوردی اکنون دارای یک کلاه ایمنی است! ، ایموجی سرنگ اکنون به جای آنکه پر از خون باشد، یک نوع معمولی است و یک هدفون شبیه AirPods Max هم اضافه کرده است.

تغییرات جدید در استیکرهای iOS ۱۴.۵

تغییر سرنگ می‌تواند برای تمام کسانی که درباره ویروس COVID-۱۹ محتوا تولید می‌کنند یا صحبت می‌کنند کاربردی باشد.

از طرف دیگر، تغییر شکلک هدفون معمولی به مدل AirPods Max از الگوی شناخته شده‌ای پیروی می‌کند، اپل به صورت منظم محصولات خاص خود را به نوعی بازاریابی می‌کند و محصولی رایگان در مجموعه شکلک‌های خود اضافه می‌کند.

اپل می‌گوید همه این شکلک‌ها در نسخه جدید iOS ۱۴.۵ بتا موجود است که با تغییر اندکی در برنامه Apple Music نیز وجود دارد. طبق گفته کاربران در Reddit که نسخه بتا را اجرا کرده اند، اکنون می‌توانید با همان نوع حرکت کشویی که در برنامه Apple's Mail برای بایگانی، حذف یا پرچم گذاری ایمیل‌ها انجام می‌دهید، موسیقی را از صف خود حذف و اضافه کنید.

همچنین گفته شده است که نسخه کامل iOS ۱۴.۵ شامل چندین مورد مفید دیگر مانند پشتیبانی از کنترلر‌های جدید Xbox و PlayStation، امکان تنظیم سرویس پخش موسیقی پیش فرض Siri روی Spotify و امکان باز کردن قفل تلفن با Apple Watch است.

بیشتر بخوانید:

ویژگی های احتمالی آی او اس 15؛ از شخصی سازی در نرم افزارهای پیشفرض تا افزایش امنیت دسترسی ها

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات