6 هزار قطعه مرغ زنده هنگام بارگیری و انتقال شبانه کشف شد


6 هزار قطعه مرغ زنده هنگام بارگیری و انتقال شبانه کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 6742 قطعه مرغ زنده هنگام بارگیری و انتقال شبانه به یکی از استان های شرق کشور خبر داد.

سرهنگ"حمیدرضا میرحبیبی"اظهار کرد: همزمان با ایام پایانی سال طرح های برخورد با جرائم و تخلفات اقتصادی در ابعاد وسیع تری در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار دارد که در همین رابطه ماموران با انجام کار اطلاعاتی از اقدام چند نفر برای انتقال غیرمجاز تعداد زیادی مرغ گوشتی از کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران با انجام تحقیقات بعدی از بارگیری و حمل شبانه تعداد زیادی مرغ از طریق سه دستگاه کامیون مطلع و با اعزام چند تیم به محور ماهان-بم موفق شدند این کامیون ها را در حال تردد در چند نقطه این محور متوقف کنند.

میرحبیبی تصریح کرد: طی این عملیات در مجموع 6742 قطعه مرغ زنده فاقد هرگونه مجوز که به منظور خروج از کشور در حال انتقال به استان سیستان و بلوچستان بودند کشف و در این رابطه چهار متهم با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات معرفی شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه ارزش این مرغ ها از سوی کارشناسان مربوطه 3 میلیارد و 371 میلیون ریال برآورد و در ادامه تحویل کشتارگاه صنعتی شدند، یادآور شد: در راستای انجام ماموریت های ذاتی خود با جدیت با افراد سودجو و فرصت طلب حوزه جرائم اقتصادی برخورد خواهیم کرد که این مهم در ایام پایانی سال و در پیش بودن نوروز در ابعاد وسیع تری در حال انجام است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !