رونالدو و یار قدیمی علیه هم


رونالدو و یار قدیمی علیه هم

شب گذشته و در تقابل بین دو تیم پورتو و یوونتوس په په و کریستیانو رونالدو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. نوشته رونالدو و یار قدیمی علیه هم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رونالدو و یار قدیمی علیه هم

رونالدو و په په برای اولین بار مقابل هم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۳
رونالدو و یار قدیمی علیه هم

شب گذشته و در تقابل بین دو تیم پورتو و یوونتوس په په و کریستیانو رونالدو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دومین شب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پورتو میزبان یوونتوس بود؛ مسابقه نزدیکی که در نهایت با پیروزی ۲-۱ تیم پرتغالی همراه بود تا شاگردان سرجیو کونسیسائو بخشی راه صعود را طی کرده باشند. اما اصلا دور از انتظار نیست که بیانکونری بتواند در مسابقه برگشت با ستاره‌های تعیین کننده شرایط را تغییر دهد. یکی از تقابل های جذاب که در مسابقه شب گذشته بین دو تیم پورتو و یوونتوس شاهد آن بودیم به قرار گرفتن په په و کریستیانو رونالدو رو در روی یکدیگر باز می گشت؛ مصافی که بسیاری از پرتغالی ها منتظر تماشای آن بودند.

په په و رونالدو پیش از این هیچ گاه در برابر یکدیگر قرار نگرفته بودند و مصاف شب گذشته به اولین تقابل این دو ستاره و دوست قدیمی تبدیل شد. آن ها قبل از این در رئال مادرید با یکدیگر هم تیمی بوده اند. همچنین اکنون نیز در تیم ملی پرتغال هم تیمی هستند. از طرف دیگر همواره رابطه بسیار فوق‌العاده‌ای بین په په و رونالدو برقرار بوده و به همین خاطر آن ها شب گذشته برخورد گرمی با یکدیگر داشتند که مورد توجه دوربین های تلویزیونی نیز قرار گرفت.

رونالدو و یار قدیمی علیه هم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد