دورهمی‌های خانوادگی عامل اصلی انتشار دوباره ویروس کرونا است


دورهمی‌های خانوادگی عامل اصلی انتشار دوباره ویروس کرونا است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار ثلاث باباجانی گفت: متاسفانه دورهمی‌های خانوادگی در این شهرستان تداوم دارد که همین تجمع‌ها می‌تواند  عامل مهم و خطر اصلی برای انتشار دوباره ویروس کرونا باشد.  

یداله شکری روز پنجشنبه به ایرنا افزود: مردم باید مراقب باشند تا شاهد شیوع مجدد کرونا در شهرستان ثلاث باباجانی نباشیم.

وی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل ها توسط مردم اظهار داشت: الحمدالله وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی مناسب است ولی این بدان معنا نیست که کرونا تمام شده و دیگر خطری ندارد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود: انشالله مردم همچون گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با احساس دین و مسوولیت پذیری دیگر شاهد مرگ عزیزانمان در شهرستان نباشیم

وی تصریح کرد: سلامت شهروندان از همه چیز مهم تر است و برای جلوگیری از شیوع دوباره مجبوریم با هرگونه تجمع برخورد قانونی کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت نگران کننده ای که نسبت به شیوع دوباره ویروس کرونا در سایر شهرها وجود دارد می طلبد همه مسوولین، مردم، بزرگان منطقه، روحانیون و جوانان با تبیین و روشنگری پیک جدید از عادی سازی در شهرستان جلوگیری نمایم.

فرماندار ثلاث باباجانی در پایان بیان کرد: تمام امکانات و ظرفیت های شهرستان در اختیار ستاد کرونا بوده و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان با موفقیت اجرا شد و با هماهنگی، وحدت و برادری بین مردم و مسوولین تلاش شد که وضعیت شهرستان پایدار بماند و هیچ وقت ثلاث باباجانی در بحث ویروس کرونا قرمز نشده است.
شهرستان ثلاث باباجانی با ۳۸ هزار نفر جمعیت در ۱۳۶ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
براساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان پاوه هم اکنون در وضعیت نارنجی، شهرستان های جوانرود، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی و روانسر در وضعیت زرد و شهرستان‌های اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، دالاهو، صحنه، قصرشیرین، کرمانشاه، گیلانغرب و هرسین در وضعیت آبی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی