رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به سی سخت سفر می کند


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به سی سخت سفر می کند

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مسیر استان است البته باید توجه داشت که همه مدیران و نیروهای خدماتی که وارد سی سخت می شوند با هدف کمک به این مردم در سی سخت و روستاهای اطراف حضور می یابند.

به گزارش ایرنا، نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویر احمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دستگاه های خدمات رسان در محل فرمانداری دنا برگزار شد.

حسین کلانتری در این نشست اظهار داشت: شهر سی سخت در سال ۹۶ زمین لرزه ۵.۲ ریشتری را تجربه کرده و در آن زمان ۳ نفر بر اثر زلزله فوت کردند و در زلزله شب گذشته تلفاتی وجود نداشته و ۶۳ نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه در وهله نخست امداد و نجات و نجات مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف در اولویت بود، افزود: پس از آن خدمات رسانی و تامین آب، برق و گاز مردم مدنظر قرار گرفت.

کلانتری بیان کرد: تامین اقلام اولیه از جمله چادر، پتو، زیرانداز، ساماندهی امکانات و اسکان آسیب دیدگان در اولویت دوم بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمامی مسیرهای شهرستان دنا باز است و هیچگونه مشکل بهداشتی و درمانی و غذایی(از لحاظ چادر، پتو و مواد غذایی) نداریم.

کلانتری بر توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تاکید کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان به گونه ای اقلام را توزیع کنند که همه مردم از آن بهره مند شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تماس های تلفنی که با رئیس جمهور، وزیر کشور، رئیس دفتر رئیس جمهور و دیگر مسئولان داشتیم تاکید شد که در شهر سی سخت آسیب جدی وارد شده و منازل مسکونی غیر قابل استفاده هستند.

کلانتری ابراز داشت: به دستور رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی مامور پیگیری مشکلات و معین استان برای بررسی وضعیت زلزله در شهر سی سخت و روستاهای اطراف انتخاب شد.

وی تصریح کرد: آنچه مهم است خدمات دهی و توزیع امکانات بین مردم زلزله زده است و وجود انسجام و هماهنگی بین مدیران ضروری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ستاد خدمات رسانی با مدیریت فرماندار دنا برای ساماندهی و خدمات رسانی تشکیل و همه موظفند زیر نظر یک مدیریت واحد عمل کنند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور و سایر مسئولان کشوری هر ساعت پیگیر وضعیت مردم شهر سی سخت و روستاهای اطراف هستند.

کلانتری گفت: مردم شهر سی سخت شریف، نجیب و فرهنگی هستند و باید هم در حد توان و در شان و جایگاه این مردم به آنها خدمت کنند.

وی عنوان کرد: اگر مردم ناراحت اند و با تندی سخن گفتند حق دارند و باید همه دست به دست هم دهیم و مشکلات را در اسرع وقت برطرف کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک