18 روز تعیین کننده برای آینده مسی در بارسا


18 روز تعیین کننده برای آینده مسی در بارسا

بارسلونا پس از شکست 1-4 خانگی از پی اس جی عملا از لیگ قهرمانان حذف شده و باید روی دو جام دیگر تمرکز کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، شکست عجیب خانگی بارسا از پی اس جی کار این تیم برای ادامه مسیر در لیگ قهرمانان را بسیار دشوار کرده و این تیم پس از سال ها در یک هشتم نهایی حذف خواهد شد مگر اینکه مثل 4 سال پیش معجزه ای دیگر را رقم بزند. بازی برگشت سه هفته دیگر در پارک دو پرنس برگزار می شود و دشوار بتوان تصور کرد که بارسا بتواند ورق را برگرداند هرچند در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.

18 روز تعیین کننده برای آینده مسی در بارسا

برخی معتقدند در صورت حذف بارسا لیونل مسی تصمیم جدایی اش در پایان فصل را قطعی خواهد کرد. بین یکشنبه آینده تا بازی برگشت برابر پی اس جی، 18 روز فاصله است و شاید اتفاقات این بازه زمانی، در این تصمیم گیری مسی بسیار تعیین کننده باشد.

بارسا پس از تساوی دیشب اتلتیکو برابر لوانته حالا با تعداد بازی برابر با این تیم و با 9 امتیاز کمتر در رده سوم لالیگا قرار دارد و دیگر حق کوچکترین اشتباهی در بازی های باقیمانده ندارد. بارسا 7 بازی متوالی در لالیگا برنده شده و یکشنبه شب باید در نوکمپ از کادیز میزبانی کند. بارسا چهارشنبه بعد بازهم در یک بازی خانگی به میدان می رود و این بار الچه را در یک دیدار معوقه پیش رو خواهد داشت.

18 روز تعیین کننده برای آینده مسی در بارسا

بازی بعدی بارسا در سانچس پیسخوان برابر سویا(لالیگا) خواهد بود. پس از این بازی بارسا دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر سویا را برگزار خواهد کرد در حالی که باید شکست 2-0 بازی رفت را برگرداند.

در ادامه بارسا باید به زمین اوساسونا برود و سپس بازی برگشت برابر پی اس جی از راه می رسد.

حذف از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان یعنی بارسا محکوم به قهرمانی لالیگا خواهد بود که کار بسیار دشواری است. یک فصل بدون جام دیگر نیز یعنی خداحافظی احتمالی با لیونل مسی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش