آماده باش هلال احمر در 7 شهرستان خوزستان به دلیل باران


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: شعب هلال احمر هفت شهرستان استان در پی احتمال بارش باران سیل...

آماده باش هلال احمر در 7 شهرستان خوزستان به دلیل باران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: شعب هلال احمر هفت شهرستان استان در پی احتمال بارش باران سیل آسا در حالت آماده باش قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا دکتر علی خدادادی پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: باتوجه به احتمال وقوع باران های سیل آسا در شمال و شمال شرق استان، نیروهای هلال احمر در اندیمشک ، اندیکا،ایذه، باغملک ،دزفول، مسجدسلیمان و لالی به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

وی گفت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص احتمال وقوع باران های سیل آسا در مناطق شمال و شمال شرقی استان خوزستان، ضمن اعلام وضعیت آماده‌باش کامل به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های ذکر شده ،تیم های عملیات امداد و نجات این جمعیت نیز در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی ضمن هشدار به مردم استان بخصوص ساکنان در مناطق پر خطر جهت توجه بیش از پیش به اخطاریه های صادره از سوی دستگاه های متولی و مسئول و همچنین ترک فضاهای غیر ایمن افزود: از اهالی مناطق شمال و شمال شرق استان درخواست داریم علاوه بر حفظ آمادگی و کسب اخبار از طریق رسانه ها، با تیم های امدادی همکاری لازم را داشته و از اسکان و حتی توقف در حریم رودخانه‌های فصلی و مسیل ها خودداری نمایند.

خدادادی از عشایر نیز خواست نسبت به انتخاب محل برپایی چادر های خود با توجه به بارش های پیش رو و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی دقت بیشتری داشته باشند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی سطح نارنجی در استان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هشدار داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت