آرایش کردن کودکان ممنوع!


تمایل به آرایش کردن در کودکان، آن ها را به بلوغ زودرس می رساند و مشکلات روانی فراوانی را برای آن ها به وجود می آورد. امروزه علاوه بر تمایل زیاد بانوان به داشتن آرایش های غلیط دختران کوچک را نیز به این سمت کشانده است که از سنین کودکی تمایل زیادی به آرایش دارند در صورتی که این اتفاق تاثیرات بسیار بدی را برای سلامت جسمی و روانی آن ها در بزرگسالی در...

آرایش کردن کودکان ممنوع!

تمایل به آرایش کردن در کودکان، آن ها را به بلوغ زودرس می رساند و مشکلات روانی فراوانی را برای آن ها به وجود می آورد. امروزه علاوه بر تمایل زیاد بانوان به داشتن آرایش های غلیط دختران کوچک را نیز به این سمت کشانده است که از سنین کودکی تمایل زیادی به آرایش دارند در صورتی که این اتفاق تاثیرات بسیار بدی را برای سلامت جسمی و روانی آن ها در بزرگسالی در پی خواهد داشت.

آرایش کردن کودکان ممنوع!

بسیاری از والدین اجازه آرایش را به دختران کوچک می دهند و یا بسیار دیده شده که در مهمانی ها و جشن های مختلف مادران به آرایش کودکشان می پردازند بدون اینکه بدانند این لوازم چه مضراتی برای آن ها در پی دارد و یا اینکه از عوارض روحی آن با خبر باشند .

پوست بچه ها، به خصوص در ناحیه صورت، بسیار لطیف است و امکان دارد در اثر استفاده از لوازم آرایش، دچار حساسیت شود. این حالت، همیشه، در مرتبه اول استفاده، بروز نمی کند، ولی با گذشت زمان، قرمزی، خارش، تورم و... را برای فرزندتان به ارمغان می آورد. تشدید حملات آسم در بچه های مبتلا به نفس تنگی هم یکی دیگر از عوارض خطرناک استفاده از لوازم آرایش برای کودکان است.

آرایش کردن کودکان ممنوع!

همچنین از دیگر تاثیراتی که آرایش کردن دختر بچه ها به همراه دارد آسیب های شدید روحی است که می تواند در بلند مدت باعث سلب اعتماد به نفس و یا در برخی منجر به خودبزرگ بینی و غرور کاذب شود همچنین می تواند آن ها را با بحران هویت رو به رو کند و در انتها منجر به بلوغ زودرس در کودکان شود که گذر سالم آن ها را از دوران کودکی به نوجوانی را به خطر می اندازد.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

۷ حقیقت روانشناسی که کمک می‌کند مشتری خود را بهتر بشناسید | 7.6 هزار آینده بازارهای سرمایه، ارز و مسکن چه می‌شود؟ | 1.6 هزار جدیدترین قیمت دلار ویورو در صرافی ملی /نرخ رسمی ۲۰ ارز کاهش یافت | 4.2 هزار احتمال بازگشت آمریکا به برجام قوت گرفت | 3.8 هزار نگاهی بر بازار طلا در آخرین روز هفته /قیمت دلار آزاد ۲۵۹۰۰تومان اعلام شد | 6.4 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !