دانلود Amoled Wallpapers – HD 4K Full 1.8.8 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید


برنامه Amoled Wallpapers – HD 4K Full 1.8.8، نرم‌افزار مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید است.


برنامه Amoled Wallpapers – HD 4K Full 1.8.8، نرم‌افزار مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید است.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، داشتن تصاویر پس زمینه جذاب بسیار برای بعضی مخاطبان مهم است. اکنون نیز مدتی است که تصاویر پس‌ زمینه زنده یا به اصطلاح لایو والپیپر طرفداران خاص خود را پیدا کرده‌اند. امروز به شما برنامه‌ای معرفی می‌کنیم که به شما تصاویر زیادی برای پس‌زمینه ارائه می‌دهد. شما با دانلود کردن این برنامه می‌توانید به امکانات آن دسترسی داشته باشید.

برنامه Amoled Wallpapers نرم‎افزاری بسیار کارآمد برای لایو والپیپر است. نرم‌افزار مذکور توسط Amoled.in توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه می‌توانید به هزاران والپیپر گوناگون دسترسی پیدا کنید.

قیمت اپلیکیشن Amoled Wallpapers در گوگل‌پلی ۰.۹۹ دلار است و توانسته امتیازخوبی را به وسیله کاربران دریافت کند. اما در‌حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید
دانلود Dark Sensation -Icon Pack 3.0.9 – آیکون پک خاص و زیبای تیره اندروید
دانلود Amoled Wallpapers – HD & 4K Full 1.8.8 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه Amoled Wallpapers اندروید:

دسترسی به مجموعه‌ای بی پایان از انواع تصاویر زمینه الگوریتم هوشمند برای ارائه پیشنهادات خاص متناسب با سلیقه شما کیفیت فوق العاده بالای والپیپرها به نسبت دیگر نرم افزار های موجود مجموعه‌ای از تصاویر خاص برای صفحات امولد و صرفه جویی در باتری دسته بندی تمامی والپیپرها در ۱۶ گروه متنوع امکان جست و جو در میان والپیپرها و انتخاب بهترین آنها تنها با یک اشاره سیستم هوشمند و فوق العاده تغییر تصویر زمینه به صورت خودکار علامت گذاری والپیپر مورد علاقه خود تنها با یک بار لمس نمایشگر بارگذاری تصاویر با سرعتی بسیار بالا مشاهده یک پیش نمایش از والپیپرها پیش از انتخاب آنها نمایش لیستی از محبوب‌ترین تصاویر زمینه از نظر کاربران ارائه اطلاعات کامل هر تصویر نظیر کیفیت، وضوح، رنگ های به کار رفته و …
تصاویری از محیط برنامه


دانلود Amoled Wallpapers – HD & 4K Full 1.8.8 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندرویددانلود Amoled Wallpapers – HD & 4K Full 1.8.8 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندرویددانلود Amoled Wallpapers – HD & 4K Full 1.8.8 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید
• دانلود و مشخصات فایل

دانلود Amoled Wallpapers – HD & 4K Full 1.8.8 – مجموعه والپیپر با کیفیت و خاص اندروید
حجم: 10 مگابایت
نسخه: 1.8.8
نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 6.0

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی