مشکلات بخش پشتکوه خاش مورد بررسی قرار گرفت


مشکلات بخش پشتکوه خاش مورد بررسی قرار گرفت

با حضور و بازدید میدانی بخشدار پشتکوه خاش و مدیران ادارات و نهادها مهمترین مشکلات مردم این بخش در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا شهنوازان بخشدار پشتکوه خاش گفت: در بازدیدهای میدانی و انجام دیدارهای مردمی علاوه بر شناخت از کمبودها و مشکلات و نارسایی ها و ظرفیت و توانمندی ها برای توسعه مناطق و کاهش دادن دغدغه های مردمی تصمیم گیری می شود.

وی بیان کرد: بازدید از خبازی های سطح بخش و بازدید میدانی و بررسی مشکلات آب، برق، طرح های هادی و آرد روستائی روستاهای نوک آباد بیلری، نورآباد ده بالا، اسماعیل آباد گرنچین، حیدرآباد، محمودآباد، نوک آباد گرنچین، عباس آباد و حاجی آباد گرنچین و بازدید از دو مدرسه چهار کلاسه شهرک توحید آباد از دستاوردهای سفر اخیر وزیر ارتباطات و بازدید از مدرسه سبزگز سفلی و بازدید از مراحل تجهیز دکل شهردراز در جهت ارتقای پهنای باند در روستاهای شعاع ۱۰ کیلومتر روستاهای شهردراز و شهرک گلستان با حضور مسئولان شهرستان در بخش پشتکوه انجام شد.

همچنین با حضور مدیران منابع طبیعی، بنیادمسکن، تعاون روستائی، اداره غله، برق، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش و رئیس شورای بخش به دغدغه های مردم منطقه در این حوزه ها پاسخ داده شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان