قنبری: حسینی بهترین گزینه برای ذوب‌آهن بود/ نیم‌فصل عجیب و تلخی را پشت‌ سر گذاشتیم


قنبری: حسینی بهترین گزینه برای ذوب‌آهن بود/ نیم‌فصل عجیب و تلخی را پشت‌ سر گذاشتیم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مجتبی حسینی بهترین گزینه برای تیم ما بود و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بهترین نتایج را کسب کنیم.

مهرداد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید ذوب‌آهن گفت: حسینی چند سال پیش هم سرمربی ذوب‌آهن بود و نتایج خوبی با این تیم گرفت. فکر می‌کنم در این مقطع حسینی بهترین گزینه برای تیم ما بود و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بهترین نتایج را کسب کنیم. این مربی از لحاظ فنی و دیسیپلین در سطح بالایی قرار دارد و مطمئنا با آمدن ایشان شرایط تغییر خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا آنها در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفتند؟» خاطرنشان کرد: ما واقعا بدشانس بودیم و یک نیم‌فصل عجیب و تلخ را پشت‌ سر گذاشتیم. ذوب‌آهن از داوری ضرر کرد و یک مدت هم بازیکنان ما کرونا گرفتند که این موضوع به تیم ضربه زد، از طرفی در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و باید خیلی بیشتر از این امتیاز می‌گرفتیم. ما در خیلی از بازی‌ها از لحاظ فنی برتر از حریف بودیم ولی از لحاظ امتیازی به حقمان نرسیدیم.

قنبری در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا و قهرمان چند دوره جام حذفی است، جایگاه واقعی تیم ما پایین جدول نیست و تلاش می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم این نتایج را جبران کنیم.

مدافع ذوب‌آهن در ارتباط با عملکردش در نیم‌فصل اول گفت: من در چند پست مختلف بازی کردم و تلاشم این بود که به تیم کمک کنم. مطمئنا در نیم فصل دوم شرایطم بهتر خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !