مجموعه چمن مصنوعی مدرسه شمیم ویژه دانش آموزان استثنایی آبادان به بهره برداری رسید


مجموعه چمن مصنوعی مدرسه شمیم ویژه دانش آموزان استثنایی آبادان به بهره برداری رسید

مجموعه چمن مصنوعی مدرسه شمیم ویژه دانش آموزان استثنایی آبادان ظهر امروز (چهارشنبه 29 بهمن) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، مجموعه چمن مصنوعی تخصصی ویژه دانش آموزان استثنایی شهرستان آبادان ظهر امروز (چهارشنبه 29 بهمن) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس استثنایی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مسئولان شهرستان آبادان به بهره برداری رسید.

این مجموعه تخصصی در زمینی به مساحت 500 مترمربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با هدف ارائه فرصت های برابر جهت فعالیت های ورزشی دانش آموزان استثنایی این شهرستان ساخته شده است.

«کوروش مودت» در این آئین با بیان اینکه تلاش مجموعه آموزش و پرورش گسترش فرهنگ مشارکت در مدرسه‌ سازی است اظهار کرد: : در پویش آجر به آجر که از بسته های تحولی در زیر نظام تحول بنیادین است، استان خوزستان در سطح کشور تاکنون رتبه اول را به دست آورده است، خیرین، والدین، فرهنگیان، مجمع خیرین و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تاکنون در طرح پویش آجر به آجر با مشارکت بیش از 86 هزار شرکت‌ کننده، رتبه اول را در اختیار داریم، پویش آجر به آجر جزو مواردی است که باید همه ما آن را دنبال کنیم.

وی پویش آجر به آجر را از زیرنظام‌های سند تحول بنیادین دانست که اصلی‌ترین سند توسعه آموزش و پرورش است و تصریح کرد: هدف این است که از کمک های خُرد مردم، خیرین و اولیای دانش آموزان، پروژه های بزرگ را آغاز کنیم و بیشتر با هدف ایجاد انگیزه برای مشارکت مردم است.

مودت از تلاش برای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ مشارکت در سطح استان خوزستان خبر داد و یاد آور شد: ما در کشور 2 مرکز توان بخشی داریم و سومی را نیز امیدواریم در این استان احداث کنیم تا بخش عمده ای از مشکلات دانش آموزان استثنایی آبادان و خرمشهر مرتفع شود.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»