خروج اجساد از زیر آوار


خروج اجساد از زیر آوار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری کرمان از انفجار سه واحد مسکونی و مصدمیت و زیر آوار ماندن چهار نفر در این حادثه خبر داد.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: متاسفانه در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد یکم اسفندماه از انفجار دو واحد مسکونی مطلع شدیم.

وی محل دقیق این حادثه را واقع در سرآسیاب فرسنگی خیابان شهید صیاد شیرازی (کوچه ده بالا) اعلام کرد و افزود: متاسفانه در این حادثه دو نفر مصدوم و دو نفر دیگر زیر آوار هستند که گروه‌های امداد و نجات آتشنشانی و هلال احمر در حال بیرون آوردن دو نفر دیگر هستند که احتمالا فوت کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری کرمان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، ادامه داد: سگ‌های زنده‌یاب و اکیپ‌های امداد و نجات در محل حادثه در حال تلاش برای بیرون آوردن این افراد هستند.

ساعت ۹:۵۰: مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان در تکمیل این خبر بیان کرد: در این حادثه انفجار باعث تخریب سه منزل مسکونی شد که با حضور آتش نشانان در لحظات اولیه حادثه دو نفر خانم از زیر آوار خارج شدند و جهت انجام امور درمانی توسط عوامل اورژانس حاظر در محل به بیمارستان انتقال یافتند.

وی اظهار کرد: اکیپ‌های جستجو و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان باحضور در محل حادثه و انجام عملیات توسط تیم آنست (سگهای زنده یاب) از احتمال وجود افراد زنده در زیر آوار اطمینان حاصل کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد :متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (یک نفر آقا و یک نفر خانم) جان باخته‌اند که با توجه به شدت انفجار و حجم بسیار زیاد تخریب پس از ۵ساعت تلاش آتش نشانان و امدادگران جمعیت هلال از زیر آوار خارج شدند.

میرزایی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سه دستگاه جرژقیل و دو دستگاه لودر از مناطق شهری شهرداری کرمان جهت انجام عملیات آوار برداری به محل اعزام شدند.

ساعت ۱۰: دکتر محمد صابری رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز به ایسنا گفت: پس از اطلاع از این حادثه سه دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل اعزام کردیم که دو مصدوم زن ۳۲ و ۴۰ ساله را به بیمارستان شهید باهنر و بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی با بیان اینکه افراد جان باخته شامل یک مرد حدودا ۴۵ و دختر ۱۵ ساله (پدر و دختر) هستند اظهار کرد: بعد از ساعت ها اواربرداری توسط آتش نشانی و حضور سگ های زنده یاب هلال احمر
و استقرار تیم فوریت های پزشکی سر صحنه جهت وجود مصدومین احتمالی این دو جسد از زیر آوار بیرون اورده شده است.

ساعت ۱۰:۱۸: محمدرسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتشنشانی کرمان نیز به ایسنا گفت: نشت گار علت این حادثه بوده است اما بررسی های کارشناسی همچنان ادامه دارد.

خروج اجساد از زیر آوار
خروج اجساد از زیر آوار
خروج اجساد از زیر آوار

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)