وزش باد در کوهرنگ باعث سقوط دکل مخابراتی شد


وزش باد در کوهرنگ باعث سقوط دکل مخابراتی شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به وزش باد شدید و کولاک برف در این شهرستان گفت: باد شدید به سقوط یکی از دکل‌های مخابرات در شهر چلگرد منجر شد.

مرتضی زمانپور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در آخرین روز بهمن‌ماه وزش باد در شهر چلگرد به ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و در گردنه‌ها به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت ‌رسید.

وی ادامه داد: با سقوط دکل مخابرات، ارتباط همراه اول در برخی از مناطق شهرستان با اختلال روبرو شد و اصلاح آن زمانبر است و با هماهنگی با شرکت مخابرات تلاش می‌شود تا این مشکل در کمترین زمان برطرف شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: وزش باد همچنین منجر به قطع برق در برخی مناطق شهرستان نیز شد که با تلاش نیروهای پیشتیبانی وصل شد.

زمانپور با اشاره به مسدود شدن راه ارتباطی ۳۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف، خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری در تلاش برای بازگشایی این محورها هستند.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، سامانه بارشی فعال در این استان ۹۳ میلیمتر بارش باران و ۱۳ سانتی‌متر بارش برف تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه در شهرستان کوهرنگ به همراه داشته است.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر و کوهستانی چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...