شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم


شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیم

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند.

قرار است مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA در تاریخ 7 مارس در شهر آتلانتا برگزار شود.

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

مدعی های کسب عنوان MVP فصل 2020/21 لیگ NBA؛ آیا سنترها سرانجام طلسم شکنی می کنند؟

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی NBA، ابتدا قرار نبود امسال آل استار برگزار شود، سپس قرار بر این شد که فقط مسابقه اصلى و چالش مهارت برگزار شود، اکنون هم مسابقه پرتاب سه امتیازى در برنامه قرار دارد و هم مسابقه اسلم دانک برگزار مى شود. مسابقه اصلى آل استار در تاریخ 7 مارس، مسابقه پرتاب سه امتیازى و چالش مهارت قبل از شروع بازى اصلى و مسابقه اسلم دانک بین نیمه بازى اصلى برگزار می شوند و همانطور که مشخص است، تمام رویدادها در یک شب انجام می گیرند و خبری از آخر هفته آل استار نیست. آدام سیلور، کمیسیونر لیگ NBA تاکید کرد که این مسابقه برای رویدادهای تلویزیونی برنامه ریزی شده تا تجمعی برای این مسابقات شکل نگیرد.

مثل همیشه شروع کننده های مسابقه اصلی مشخص شدند که با آرای مردمی (50 درصد)، آرای بازیکنان فعلی (25 درصد) و آرای رسانه ها (25 درصد) انتخاب می شوند. امسال نیز کاپیتان های دو تیم که بیشترین آرای مردمی را دریافت کردند، به انتخاب تیم های خود می پردازند. شروع کننده های آل استار 2021 به شرح زیر هستند:

کنفرانس شرق: کایرى اروینگ، بردلى بیل، کوین دورنت (کاپیتان)، یانیس آنته توکومپو، جوئل امبید

کنفرانس غرب: استفن کرى، لوکا دانچیچ، لبران جیمز (کاپیتان)، کواى لنرد، نیکولا یوکیچ

شروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند؛ کوین دورنت و لبران جیمز کاپیتان های دو تیمشروع کننده های مسابقه آل استار 2021 لیگ NBA مشخص شدند

دیمین لیلرد در آرای بازیکنان و رسانه در رتبه دوم گاردهای کنفرانس غرب قرار گرفت اما آرای مردمی لوکا دانچیچ را تبدیل به شروع کننده کرد. لبران جیمز برای هفدهمین بار به مسابقه آل استار رسید و تمام این 17 بار به عنوان شروع کننده بوده و جالب تر این است که تمام این 17 شروع در مسابقه آل استار متوالی بوده است که بیشترین در تاریخ این مسابقات است. نیکولا یوکیچ اولین بازیکن دنور ناگتس از سال 2011 و کارملو انتونی است که به عنوان شروع کننده در آل استار حضور دارد. یوکیچ اولین بازیکن ناگتس از زمان الکس انگلیش است که 3 فصل متوالی به آل استار می رسد (انگلیش 8 فصل متوالی از سال 1982 تا 1989 به آل استار رسید). نکات جالبی هم درباره آرای مردمی وجود دارد. به عنوان مثال الکس کروسو آرای بیشتری نسبت به دی ارن فاکس که تا به انجا میانگین 23.2 امتیاز در هر بازی کسب کرده، آورده است یا درک رز نیز از بن سیمنز که یکی از شانس های اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن دفاعی سال است، رای های بیشتری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا