محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان‌غربی برمی‌گردد


محدودیت‌های کرونایی به آذربایجان‌غربی برمی‌گردد

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید در این استان اجرا می‌شود.

علی مصطفوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود پنج شهرستان آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی و ۱۰ شهر دیگر در وضعیت زرد، بیان کرد: با وجود اینکه شهرهای چالدران و پلدشت در آذربایجان‌غربی در شرایط آبی هستند ولی متاسفانه طبق آخرین ارزیابی انجام شده، شهرهای ارومیه، نقده، اشنویه، خوی و میاندوآب در وضعیت نارنجی و شهرهای سلماس، پیرانشهر، تکاب، ماکو، چایپاره، سردشت، مهاباد، بوکان، شاهین دژ و شوط در وضعیت زرد قرار گرفتند.

وی در رابطه با محدودیت‌های جدید اعمال شده اضافه کرد: در شهر ارومیه به عنوان پرجمعیت ترین شهر استان وضعیت به رنگ نارنجی درآمده که در همین راستا محدودیت‌هایی از جمله دورکاری ۵۰ درصد کارکنان، تعطیلی مشاغل گروه‌های سه و چهار، تعطیلی مراسم‌ آیینی و مذهبی، مساجد و نیز ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی ارومیه به سایر شهرها و پلاک غیر بومی به ارومیه اعمال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار داشت: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله فعالیت صنوف، دورکاری ادارات و تردد خودروها، متناسب با وضعیت شهرها اقدام کنند.

تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در آذربایجان‌غربی نظیر ۱۰ روز گذشته همچنان نزدیک به ۴۰۰ نفر است که روند افزایشی شیوع این ویروس را نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز