200 ایموجی جدید برای کاربران آیفون در آی او اس 14.5


اپل این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات عرضه نسخه جدید پلتفرم خود تحت عنوان آی او اس 14.5 است. نسخه جدیدی که به نظر می‌رسد قابلیت‌ها و امکانات متنوعی را در خود جای داده و می‌تواند لذت کار با گوشی‌های آیفون را برای کاربران دوچندان کند. اپل در این نسخه، از سازندگان اپلیکیشن‌ها خواسته تا برنامه‌های خود را متناسب با...

200 ایموجی جدید برای کاربران آیفون در آی او اس 14.5
اپل این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات عرضه نسخه جدید پلتفرم خود تحت عنوان آی او اس ۱۴.۵ است.
نسخه جدیدی که به نظر می‌رسد قابلیت‌ها و امکانات متنوعی را در خود جای داده و می‌تواند لذت کار با گوشی‌های آیفون را برای کاربران دوچندان کند. اپل در این نسخه، از سازندگان اپلیکیشن‌ها خواسته تا برنامه‌های خود را متناسب با سیاست‌ها و قوانین جدید این شرکت (App Tracking Transparency) بهینه‌سازی کنند تا از این طریق، امنیت این پلتفرم را بیش از پیش ارتقا دهد.
از سویی دیگر، چند قابلیت جدید نیز برای آی او اس ۱۴.۵ در نظر گرفته شده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به امکان بازگشایی قفل گوشی‌های آیفون با کمک اپل واچ در مواقعی که کاربر از ماسک استفاده می‌کند، اشاره کرد.
اما در کنار همه این تغییرات جدید، قرار است ایموجی‌های جدید نیز به این پلتفرم اضافه شد. طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، اپل ۲۱۷ ایموجی جدید را به نسخه بتای آِی او اس ۱۴.۵ اضافه کرده است. در واقع، بخش زیادی از این ایموجی‌ها، (دقیقا ۲۰۰ ایموجی)، جدید هستند و زوج‌هایی را با رنگ پوست‌های متفاوت نشان می‌دهد.
در این بین، ایموجی‌های جالب دیگری نیز وجود دارد که البته ایموجی مرتبط با همه‌گیری ویروس کرونا نیز مشاهده می‌شود. همچنین در آی او اس ۱۴.۵، کاربران به سه ایموجی جدید چهره نیز دسترسی خواهند داشت که تصویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید.

200 ایموجی جدید برای کاربران آیفون در آی او اس 14.5
اپل همچنین ایموجی‌های موجود را نیز در این نسخه، بروزرسانی کرده که ایموجی واکسن، یکی از آن‌هاست و می‌تواند در مواقعی که کاربران از واکسن ویروس کرونا صحبت می‌کند، کاربردی باشد. یکی دیگر از تغییرات جدید، به ایموجی هدفون برمی‌گردد که طراحی آن با هدفون ایرپاد مکس اپل شباهت زیادی دارد.
200 ایموجی جدید برای کاربران آیفون در آی او اس 14.5

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!