بیش از 90 درصد جایگاه های سوخت در ارومیه بنزین یورو ارائه می کنند


بیش از 90 درصد جایگاه های سوخت در ارومیه بنزین یورو ارائه می کنند

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیش از 90 درصد جایگاه های سوخت در ارومیه، مرکز استان بنزین یورو بوده و بسیار با کیفیت است.

احمد مجرد روز جمعه در دیدار با فرماندار ارومیه افزود: این اقدام در راستای ادای سهم شرکت پخش فرآورده های نفتی در راستای کاهش آلودگی هوا بوده و در این خصوص نیز بسیار موثر بوده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۵۲ درصد بنزین ارائه شده در استان، بنزین یورو است که نسبت به بنزین معمولی، بهسوزی بیشتر و میزان آلایندگی کمتری دارد.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: در حال حاضر ۳۴ هزار خانوار شهرستان از نفت سفید بهره می برند که از طریق سامانه هوشمند، ماهیانه سهمیه خود را دریافت می کنند.

فرماندار ارومیه نیز در این دیدار اظهار داشت: انتظار این هست که در سال آتی برخی مشکلات پیش روی کشاورزان جهت دریافت سوخت ادوات کشاورزی مرتفع شده و شهروندان مناطق فاقد لوله کشی گاز در تامین سوخت مورد نیاز دغدغه نداشته باشند.

رسول مقابلی با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از خطرات احتمالی در جایگاه های سوخت، تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان به کرونا طی چند روز اخیر افزایش چشمگیری داشته، تشدید رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت ضروری است.

ارومیه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد