رزمایش اقتدار و امنیت در کنگاور برگزار شد


رزمایش اقتدار و امنیت در کنگاور برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- هم‌زمان با آغاز چهل و سومین طلیعه بهار آزادی انقلاب اسلامی، رزمایش بزرگ اقتدار و امنیت در راستای مقابله با ناآرامی‌ها با حضور سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج و دستگاه‌های خدمات‌رسان کنگاور روز جمعه در مجموعه ورزشی شهید قلیوند این شهرستان برگزار شد.

فرماندار کنگاور در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: اجرای موفقیت آمیز این رزمایش یک روزه در کنگاور نمایش قدرت و توان نظام جمهوری اسلامی در مقابله با هرگونه درگیری های تعارض آمیز است.

فرزاد الماسی افزود: بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی همیشه ثابت کرده‌اند در مقابل دشمنان خارجی و داخلی آماده رزم و تقابل هستند و در دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران اسلامی تا آخرین قطره خون با دشمنان مبارزه خواهند کرد.
وی هدف از برگزاری رزمایش را آمادگی لازم نیروهای نظامی و انتظامی با همکاری ادارات و دستگاه های خدمات رسان شهرستان برای مقابله با ناآرامی برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری این قبیل رزمایش ها برای ارتقای سطح امنیت جامعه بسیار مهم بوده و تمرین ها، آموزش های مکرر و منظم در این خصوص می تواند در ارتقا توان دفاعی و عملیاتی نیروهای نظامی مفید واقع شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: امروز بسیج در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی ایفای نقش می‌کند و همین عامل اصلی شکست‌های پی در پی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شده است.
سرهنگ پاسدار علی اصغر اله دانه افزود: با هماهنگی به عمل آمده با فرماندهی انتظامی کنگاور، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس و دیگر نهادهای خدمات رسان این شهرستان در راستای ارتقای سطح دانش و آمادگی هرچه بیشتر بسیجیان این ناحیه مقاومت در مقابل تهدیدات احتمالی از جمله ناآرامی ها، این رزمایش به صورت عملی با تمامی تجهیزات و نیروها در مجموعه ورزشی شهید قلیوند این شهرستان برگزار شد.
او تصریح کرد: دراجرای این رزمایش سعی شد تا با ایجاد محیطی فرضی و بصورت کاملا واقعی و شبیه سازی شده با مواقع ناآرامی، به مرحله اجرا در آید تا در هنگام بروز اتفاقات و حوادث احتمالی، گردان های امنیتی بسیج با برنامه ریزی مناسب از آمادگی لازم دراین خصوص برخوردار باشد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06