خلاقیت، برگ برنده حرفه‌ای‌ها


خلاقیت، برگ برنده حرفه‌ای‌ها

خیاطی از جمله حرفه‌های دست یافتنی است که خیلی‌ها می‌توانند در آن مشغول به کار باشند,، اما خلاقیت نکته مهمی است که هر کس آن را داشته باشد متمایز از دیگران می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ این هفته در برنامه حرفه‌ای شو به سراغ خانم وجیهه محمودی رفتیم؛ بانوی جوانی که کار خود را ۱۵ سال پیش آغاز کرد و حالا برای ۲۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

او می‌گوید: در ۲۰ سالگی به یکی از آموزشگاه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای رفتم تا خیاطی را یاد بگیرم، آن روز‌ها آنچنان علاقه‌ای به این کار نداشتند,، اما رفته رفته و با توجه به اینکه به این کار مشغول شده بودم عاشق این حرفه شدم تا اینکه تصمیم گرفتم کار خود را با جدیت ادامه دهم.

او اضافه می‌کند: اولین فروشم ۴۵ هزار تومان بود و همان مقدار کم به من انگیزه داد تا کارم را گسترش دهم و حالا حدود ۳۰ میلیون تومان ماهانه به کارکنان کارگاه خود حقوق پرداخت می‌کنم.

این بانوی کارآفرین که کار خود را از منزل و با یک چرخ خیاطی آغاز کرده است می‌گوید، همه بانوانی که با مهارت خیاطی آشنا هستند می‌توانند به درآمدزایی برسند,، اما نکته مهم این است که در یک شاخه مثلاً پوشاک بانوان یا پوشاک کودکان و نوجوانان حرفه‌ای شوند سپس به سمت شاخه‌های دیگر بروند.

او با اشاره به اینکه خلاقیت شرط فروش بیشتر و موفقیت در تولید کارآفرینان است می‌گوید: سختی و شکست در کار خیاطی نیز مثل حرفه‌های دیگر وجود دارد,، اما مهم این است که مقاوم باشیم و روی پای خود بایستیم و با یک شکست در جا نزنیم؛ این شرط موفقیت ماست که بتوانیم کار خود را با اراده و تلاش و انگیزه پیش ببریم.

برنامه حرفه‌ای‌شو هر هفته جمعه‌ها از خبر ۱۴ و ۲۱ شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

شما می‌توانید سوژه‌های خود را در صفحه مجازی این برنامه به آدرس herfeiisho ارسال کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو