کنسرت‌ها در کیش مدیریت شوند


کنسرت‌ها در کیش مدیریت شوند

کیش-ایرنا- امام جمعه کیش در خطبه‌های نماز جمعه بر مدیریت برگزاری کنسرت‌ها و جنگ های شبانه در جزیره تاکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد حسن‌زاده امروز با اشاره به هشدار مسئولان بهداشتی مبنی بر ورود نوع جدید ویروس کرونا به ایران گفت: ما باید همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیریم. به نظرم یکی از عوامل گسترش این ویروس خود ما هستیم که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم.

وی با یادآوری تعطیلی مراسم اعتکاف امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: وقتی چنین مراسم مهمی تعطیل می‌شود، بنابراین در برگزاری سایر برنامه‌ها مانند کنسرت‌ها و جنگ‌های شبانه می بایست خیلی دقت به خرج دهیم.

امام جمعه کیش افزود: من نمی‌گویم این برنامه‌ها تعطیل شوند اما می‌بایست مدیریت شوند و مسئولان آنها موظفند تمامی پروتکل‌های بهداشتی را مو به مو رعایت کنند. نباید طوری رفتار کنیم که باعث شود در رسانه‌ها علیه کیش مطلب منتشر کنند.

وی همچنین با ذکر مناسبت‌های در پیش‌رو،‌ روز مهندس را به مهندسان جزیره تبریک گفت و افزود: هرچه دقت مهندسان بیشتر شود، تولید محصولات با کیفیت افزایش خواهد یافت؛ حالا این محصول اگر ساختمان باشد، ‌مهندسان ساختمانی می‌توانند ساختمان‌های باکیفیت بیشتری تولید کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در کیش گاه ساختمان‌هایی را می‌بینیم که به علت استفاده از مصالح نامرغوب عمر بسیار پایینی دارند و یا با خیابان‌هایی مواجه‌ایم که 6 ماه بعد از آسفالت دوباره مجبور به بازسازی می‌شوند؛ در صوری که اگر مهندسان راه و ساختمان نظارت کنند عمر مفید این ساختمان‌ها و خیابان‌ها به بالای 20 سال می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص