مدیران میراث فرهنگی سه شهرستان استان تهران منصوب شدند


مدیران میراث فرهنگی سه شهرستان استان تهران منصوب شدند

تهران- ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران مدیران جدید ادارات شهرستان‌های شهریار، ری و پاکدشت را منصوب کرد.

به‌گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران، پرهام جانفشان دراین احکام نوروز تقی پور را به عنوان مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرری، اسدالله تاجیک مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاکدشت و امیرمسیب رحیم‌زاده را به عنوان مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهریار منصوب کرد.

وی در احکام انتصابی نوشت: حفاظت و احیای بناهای تاریخی با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و شهرداری‌ها، استفاده از دانش و ظرفیت اساتید دانشگاهی و سمن‌های مردمی در ترسیم چشم‌انداز های سه گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین توسعه گردشگری و صنایع‌دستی به ویژه در مناطق روستایی از مهمترین اهدافی است که انتظار می‌رود بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران در این احکام همچنین از خدمات محسن سعادتی و فرزانه صرافیون و امیر مسیب رحیم‌زاده مدیران پیشین ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان‌های شهریار، پاکدشت و ری قدردانی و تشکر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق