رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد


رویداد خانه تا کارخانه برگزار شد

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره)استان قم از برگزاری رویداد خانه تا کارخانه با همکاری جهاد دانشگاهی قم با هدف ترویج و گسترش ایده یابی و آشنایی افراد تحت حمایت کمیته امداد با ادبیات کسب وکار خبر داد.

حسین اسفندیاری، رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، درگفت وگو با ایسنا عنوان کرد: همزمان با حرکت علمی کشور، رویداد خانه تا کارخانه با همکاری جهاد دانشگاهی قم با هدف ترویج و گسترش ایده یابی، آشنایی افراد تحت حمایت کمیته امداد با ادبیات کسب وکار، افزایش دانش افراد از مرحله شکل گیری یک ایده تا مرحله تجاری سازی، ترویج و تقویت فرهنگ کارآفرینی، شناخت ظرفیت های بومی استان برای گسترش کسب وکارهای نوپا وبومی، برقراری ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه گزاران و حمایت های مادی و معنوی از صاحبان ایده از طرف کمیته امداد برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این رویداد با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی واحد استان قم در سه محور صنایع دستی(چرم فلز چوب کاغذ ...)، صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی (تبدیل میوه به میوه خشک و...) و فناوری اطلاعات(هوش مصنوعی، سلامت و پزشکی و...) ایده جذب می کند.

اسفندیاری بیان کرد: برای علالاقه مندان از دوم تا۱۵ اسفند سلسله وبینارهای آموزشی با موضوع خلاقیت، ایده پردازی وتحیلیل بازار، فن بیان و سخنوری و ارتباط موثر، بازاریابی فروش و...برگزار می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک https://formaloo.com/karkhane در وبینارهای آموزشی رایگان ثبت نام کنند.

رئیس اداره راهبری شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، بااشاره به اینکه افراد می توانند با مراجعه به آدرس http://jd-qom.ac.ir/fa/form/۳۸۴ ایده و آثار خود ارسال کنند، خاطر نشان کرد: از ۱۶ تا ۲۰ اسفند ایده های دریافت شده بررسی می شوند و ۱۰ ایده به مرحله داوری راه پیدا می کنند و ۲۵ اسفند نیز اختتامیه این رویداد است.

وی با بیان اینکه به ایده اول این رویداد مبلغ ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال، نفر سوم هفت میلیون ریال و به دو ایده به عنوان ایده شایسته تقدیر هریک مبلغ چهار میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد، افزود: صاحبان ایده های برتر و شایسته تقدیر همچنین از حمایت های مادی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد دانشگاهی استان قم و بنیاد ملی نخبگان قم نیز بهره مند می شوند. همچنین راه یافتگان به مرحله داوری می توانند از ۵۰ درصد تخفیف آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان