حوادث رانندگی روز جمعه منطقه کاشان 5 کشته و 29 مصدوم داشت


حوادث رانندگی روز جمعه منطقه کاشان 5 کشته و 29 مصدوم داشت

کاشان - ایرنا - رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: سانحه‌های رانندگی از صبح تا عصر جمعه در این منطقه پنج کشته و 29 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، حسین ریاحی جمعه شب در گفت و گو خبرنگاران افزود: امروز ۱۴ فقره تصادف در جاده‌های منتهی به ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل رخ داده است.

وی از واژگونی یک دستگاه خودرو تیبا در بلوار قطب راوندی کاشان خبر داد و اظهار داشت: در این سانحه رانندگی ۲ نفر جان باختند و سه مصدوم بدحال با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: واژگونی یک دستگاه خودرو سمند حامل مهاجران غیرقانونی خارجی در این شهرستان نیز سه کشته و ۹ مصدوم داشت.

وی افزود: این خودرو که حامل ۱۴ نفر مهاجر غیرقانونی بود در آزادراه امیرکبیر بین عوارضی‌ قصمر و باغ فین واژگون شد.

به گفته وی، پنج دستگاه آمبولانس‌ مرکز اورژانس و یک آمبولانس جمعیت هلال احمر، مصدومان این حادثه را پس از اقدام‌های درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

ریاحی تصریح کرد: ۱۷ مصدوم دیگر در سانحه‌های رانندگی مناطق شهری و جاده‌های منتهی به ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مصدوم شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از رانندگان خواست برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو و همچنین عابران پیاده قوانین رانندگی را رعایت کنند.

اکنون‌ ۲۳ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۳ پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم خدمات ارایه می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان