آخرین خبر از احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا


آخرین خبر از احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

ابراهیم شکوری درباره احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت : درخواست خودمان را داده ایم و امیدواریم با توجه به سابقه پرسپولیس ، AFC میزبانی این گروه را به ما بدهد. نوشته آخرین خبر از احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

ابراهیم شکوری : درخواست خود را برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا دادیم و امیدواریم AFC با توجه به سابقه پرسپولیس ، میزبانی را به ما بدهد
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۷:۰۰
آخرین خبر از احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

ابراهیم شکوری درباره احتمال میزبانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت : درخواست خودمان را داده ایم و امیدواریم با توجه به سابقه پرسپولیس ، AFC میزبانی این گروه را به ما بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به عدم حضور نماینده‌ای عربستان در گروه پرسپولیس در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در میان ۴ نماینده فوتبال ایران در فصل ۲۰۲۱/۲۰۲۲ سرخ‌پوشان بهترین فرصت را برای میزبانی دارند؛ در این راستا مدیران باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری‌های خود با AFC را آغاز کرده‌اند و ابراهیم شکوری معاون باشگاه درباره میزبانی سرخ‌پوشان از الریان و گوآ هند و تیم دیگری که از مرحله پلی‌آف صعود خواهد کرد، در گفتگو با برنامه “شب‌های فوتبالی” توضیحاتی را داد.

او گفت:

ما الزامات AFC را کاملا بررسی کردیم، با توجه به سابقه‌ای که من قبلا در فدراسیون فوتبال داشتم و پنج میزبانی موفق و مورد تشویق کنفدراسیون فوتبال آسیا را در ایران داشتیم، هم‌چنین میزبانی شایسته باشگاه پرسپولیس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ که من در کنگره فیفا حضور داشتم و مورد تمجید آقای اینفانتینو قرار گرفت، فکر می‌کنم ما شرایط لازم برای میزبانی را داریم و درخواست را هم داده‌ایم و امیدوارم میزبانی را به ما بدهند؛ چرا که ما هواداران پرشمار و نیروهای داوطلب را برای برگزاری مسابقات داریم، هم‌چنین نیروهای اجرایی که ما در آسیا نیروهای خوبی در این زمینه داریم که از آن‌ها استفاده می‌شود.

ابراهیم شکوری هم‌چنین درباره میزبانی سرخ‌پوشان ادامه داد:

انشالله میزبانی را بتوانیم از AFC دریافت کنیم، با توجه به این‌که یک گروه هست ما می‌توانیم برگزار کنیم و منتظریم تا تصمیم نهایی را کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرد؛ کشور ما از نظر سخت‌افزاری و نیروی انسانی و هم‌چنین پروتکل‌های بهداشتی شرایط خوبی دارد و منتظر پاسخ AFC هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟