فرصت ویژه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی ؛ ستاره PSG ، راهی اسپانیا می شود ؟


فرصت ویژه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی ؛ ستاره PSG ، راهی اسپانیا می شود ؟

با توجه به اوضاع مالی بد بارسلونا این تیم به دنبال جذب بازیکنان رایگان و آزاد در پایان فصل است که خوان برنات از پاری سن ژرمن اصلی ترین گزینه آن ها است. نوشته فرصت ویژه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی ؛ ستاره PSG ، راهی اسپانیا می شود ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فرصت ویژه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی ؛ ستاره PSG ، راهی اسپانیا می شود ؟

باریلونا به دنبال جذب رایگان خوان برنات در پایان فصل
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۷:۰۷
فرصت ویژه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی ؛ ستاره PSG ، راهی اسپانیا می شود ؟

با توجه به اوضاع مالی بد بارسلونا این تیم به دنبال جذب بازیکنان رایگان و آزاد در پایان فصل است که خوان برنات از پاری سن ژرمن اصلی ترین گزینه آن ها است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط مشکل اقتصادی بارسلونا به خاطر بحران کرونا باعث شده تا تیم کاتالان به دنبال سرمایه گذاری محتاطانه در نقل و انتقالات باشد و به همین خاطر مدیران تیم کاتالان به دنبال بازیکنانی هستند که در پایان فصل با اتمام قراردادشان به بازیکن آزاد محسوب می شوند و هزینه ای روی دست آنها نمی گذارند و با صرفه جویی می توانند آنها را به خدمت بگیرند. جذب اریک گارسیا و ممفیس دیپای قطعی است اما بازیکنان جذاب دیگری هم هستند که می توانند رایگان به نیوکمپ بروند مانند خوان برنات .

یکی از گزینه های رایگان برای بارسلونا خوان برنات مدافع کناری پاریسن ژرمن است که در گذشته هم مورد توجه کاتالان بود. نشریه اکیپ گزارش داده است که آینده برنات در فرانسه مشخص نیست. در حقیقت باشگاه فرانسوی به این بازیکن پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداده است و شاید در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل شود.

عملکرد خوب کورزاوا باعث شده تا پی اس جی نسبت به تمدید قرارداد برنات مردد شود و احتمال زیادی وجود دارد که این بازیکن در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل شود. البته به نظر می رسد که بارسا تنها مشتری وی نیست چرا که سویا نیز شرایط جذب این دفاع کناری را دنبال می کند و احتمالا آنها نیز به دنبال جذب خوان برنات هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...